Past deze video kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk met de Wizzard 2010 (links boven onder 'dowload latest version') hoe het moederbord heet dat in je pc zit en geef ons svp de naam en type.

Laatst bewerkt:
Fabrikant : IBM
Moederbord : IBM IBM
Bios : IBM
Chipset : Intel i865PE
Fysiek Geheugen : 1024 MB DDR-SDRAM
LPC bus : Ja
PCI Bus : Ja
AGP Bus : Ja
USB Bus : Ja
SMBus/i2c Bus : Ja
Bus HyperTransport : Nee
Bus QPI : Nee
Bus CardBus : Nee
Bus FireWire : Nee

Is dit genoeg?

Volgens mij heeft dat moederbord een AGP 8x slot en geen PCI-E x16 slot, wat betekent dat het moeilijk gaat worden om een externe videokaart aan te schaffen die je ook daadwerkelijk in je PC kan steken. Misschien is het een idee om een nieuwe PC te kopen, als je daar natuurlijk geld voor over hebt. Je PC is namelijk echt erg verouderd. Om die PC nu nog te upgraden...

Dit zal één van de beste kaarten zijn die je kan kopen, maar ik sluit mij bij de opmerking aan dat je je kunt afvragen of een update van deze oude machine nog wel nut heeft.

Laatst bewerkt:
Dit zal één van de beste kaarten zijn die je kan kopen, msaar ik sluit mij bij de opmerking aan dat je je kunt afvragen of een update van deze oude machine nog wel nut heeft.

Maar dat is toch een mooie kaart?

Ik heb 3.0 ghz pentium 4 en 1 gb ram.

En met die HD4670 erin kan ik volgens mij best wel wat groote games spelen?

Ja, maar als je kijkt naar wat de kaart kost dan kun je je afvragen of het 't allemaal nog waard is.

Hoi....
Wil er ook wel even me zegje over doen.
De vraag is ook nog met welke kaart die nu zit.Mocht de ts nog met alleen een onboard chipje zitten dan zal de kaart wel prestaties opleveren.En is de keuze aan hemzelf of ie daar deze prijs aan wilt uitgeven.In dit geval zou ik dat zelf ook doen.Wel bedenkende dat nieuwe games niet haalbaar zullen zijn.Maar dan denk ik ook gelijk aan het feit of de voeding wel toereikend is.
Zit ie al met een losse videokaart dan zal het prestatieverschil minder zijn.Dan is het nog steeds aan de ts of ie er geld aan wilt uitgeven.
Het is maar net wat de ts wilt uitgeven en welke prestaties hij/zij ervoor kan verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan