past deze videokaart in mijn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een videokaart, dat 1 slot gebruikt, dus de PCI eronder kun je nog gebruiken.

er staat op die link agp 4x,2x maar tegenwoordig zijn de videokaarten agp 8x of pci express?

je hebt ook agp 3.0 wat houd dit in ?

mijn slot is agp 2.0?

past die kaart hierin? want ik wil hem graag kopen maar niet er later achter komen dat ie niet past:confused:
dus gaat het passen en werken?

alvast bedankt voor de reacties:thumb:

als jullie willen weten waarvoor ik hem ga gebruiken:
gta S.A (misschien gta 4 als het niet gaat jammer dan)
18 wheels of steel extreme trucker
en oudere spellen dus niks bijzonders

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Ik twijfel of hij er inpast bij het moederbord zie ik geen agp 8 staan en wel 2 en 4 ik denk dat deze kaart niet terug klokt (of zoiets) naar 4

Of het nou wel of niet past, gamen met die pc met een oude Celeron processor en die NX6200AX kun je sowieso niet....

Of het nou wel of niet past, gamen met die pc met een oude Celeron processor en die NX6200AX kun je sowieso niet....
gamen kan wel maar niet de nieuwste gta sa draait hier goed op een 64mb maar extrme trucker kan ik niet spelen en die heeft maar als specs het volgende:
Windows XP/Vista/Windows 7
2.2 GHz CPU
1 GB RAM (2+ recommended on Vista)
1 GB HD Space
256 MB graphics accelerator (GeForce FX or better class, ATI 9600 class)
link:http://www.scssoft.com/18_wheels_of_steel_extreme_trucker.php
kan hem wel spelen op m'n pc maar beeld blijft tijdens het rijden zwart.
vandaar andere video kaart

Met deze videokaart is het idd mogelijk om San Andreas te spelen!

If you want be able to run GTA: San Andreas, the game has to find on your PC the following: 1 GHz CPU, 256 MB of RAM, graphics card with 64 MB RAM and 3.6 GB of free space on the hard disk. These are the minimum requirements.

gamen kan wel maar niet de nieuwste gta sa draait hier goed op een 64mb maar extrme trucker kan ik niet spelen en die heeft maar als specs het volgende:
Windows XP/Vista/Windows 7
2.2 GHz CPU
1 GB RAM (2+ recommended on Vista)
1 GB HD Space
256 MB graphics accelerator (GeForce FX or better class, ATI 9600 class)
link:http://www.scssoft.com/18_wheels_of_steel_extreme_trucker.php
kan hem wel spelen op m'n pc maar beeld blijft tijdens het rijden zwart.
vandaar andere video kaart

Maar met de door jou gekozen kaart schiet je echt niks op

hoezo niet?
weet jij een beter kaart die ook op een agp 4x slot kan (wel nieuw via alternate of conrad het liefst)

Met deze videokaart is het idd mogelijk om San Andreas te spelen!

If you want be able to run GTA: San Andreas, the game has to find on your PC the following: 1 GHz CPU, 256 MB of RAM, graphics card with 64 MB RAM and 3.6 GB of free space on the hard disk. These are the minimum requirements.

Marreh.. Ik had het over een nVidia geforce 6400. De 6200 is nog minder. En met de 6400 ging het 2/3 jaar geleden al helemaal niet..

kunnen we het weer hebben over de vraag a.u.b

gta s.a draait hier met alles op high op een 64mb nvidia kaartje dus waarom zou het dan niet op een 256mb kaart werken?

Laatst bewerkt:
ok maar als gta s a op een 64 mb draai werkt het toch ook op die kaart die moet toch beter zijn als wat ik nu heb. maar mijn vraag is gaat het passen op mijn agp 4x slot

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan