past dit in elkaar en kan ik er goed op game?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik heb vandaag een computer in elkaar gezet voor een vriend want hij wil er op game maar nu is mijn vraag past dit goed in elkaar en kan hij er gta 4 maximum op spelen ?? :)

dit is het systeem :

1252839122-590.jpg

mvg,eric osman

GTA4 op max op die pc, nee.

Videokaart is veel te zwak.

Vind de voeding ook aan de lage kant.

Met dit budget is gewoon niets mogelijk voor gta 4.
Doorsparen is dus het advies.

Is dat geen optie, dan de processorkoeler wegdoen, de 2e draadloosnetwerkkaart weg, cardreader weg (of een goedkopere nemen)

Dat levert 70 euro. Dan naar een goedkopere webshop gaan.
ik zal eens kijken.... wat is het budget precies? (ik heb geen zin zelf te tellen)

ik zet hem in elkaar dus dat is "geen" probleen :D

maar kan je wel gta 4 goed spelen op die van 4 launch en je moet tog een flopie drive hebben als je een sata hd hebt of niet ? ?:O

mvg,eric osman

ik zet hem in elkaar dus dat is "geen" probleen :D

maar kan je wel gta 4 goed spelen op die van 4 launch en je moet tog een flopie drive hebben als je een sata hd hebt of niet ? ?:O

mvg,eric osman
Waarom? Of heb je een heel oude Windows XP zonder SP2?

In dat geval moet je een nieuwe cd maken, waarin je de satadrivers in laad (slipstreamen heet dat geloof ik).

Je kan je windows cd ook slipstreamen en met vista is het waarschijnlijk niet eens nodig.

Beide pc's die mars aangeeft draaien het spel.

oke dus dan kan hij er goed op game ( maar kan hij op die duurdere verzie gta 4 max spelen ?? dus hi ) ?

mvg,eric osman

Dat zal op XP niet lukken, zover ik weet.

En het is ook afhankelijk van de resolutie. Op mijn HD4870 kan ik GTA 4 op hoge resolutie spelen. Ik heb een voor gta 4 zwakkere processor (E8400). Ik speel alleen op een 19 inch met 1280*1024...

dus opzig zou het kunnen met vista/win 7 :)

met een 19 inch monitor op 1280*1024 zou het opzig lukken .

maar hoelang zou het +/- nieuwen games goed kunnen spelen ??

mvg,eric osman

Tja, dat is van te voren natuurlijk moeilijk te zeggen. Ligt geheel aan de eisen die de toekomstige games gaan stellen aan de hardware en dat weet je pas als die bekend gemaakt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan