Past mijn videokaart in deze behuizing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonheld

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Hallo,

Ik heb momenteel een bestelling lopen dat mij zal voorzien van alle onderdelen voor mijn pc.

Omdat de Componenten al duur zat zijn heb ik een wat goedkopere kast uigekozen, namelijk de Recom Backdraft. (56€)
Nu heb ik een recentie gelezen(echter na het bestellen) dat er problemen zijn als je een langere videokaart gebruikt. Hij had een Geforce 8800 GTX/Ultra maar ik wil deze gaan gebruiken in combinatie met de Radeon HD4870.

Weet iemand of dat problemen op gaat leveren, of is die GTX extreem lang?
Ik kan het nu nog veranderen;)

Met vriendelijke groet,
Leon

Hallo,

Ik heb momenteel een bestelling lopen dat mij zal voorzien van alle onderdelen voor mijn pc.

Omdat de Componenten al duur zat zijn heb ik een wat goedkopere kast uigekozen, namelijk de Recom Backdraft. (56€)
Nu heb ik een recentie gelezen(echter na het bestellen) dat er problemen zijn als je een langere videokaart gebruikt. Hij had een Geforce 8800 GTX/Ultra maar ik wil deze gaan gebruiken in combinatie met de Radeon HD4870.

Weet iemand of dat problemen op gaat leveren, of is die GTX extreem lang?
Ik kan het nu nog veranderen;)

Met vriendelijke groet,
Leon
Ik vind de HD4870 extreem lang.
Of ie net zo lang is als de 8800GTX weet ik niet. Kan je geen maten vinden op internet?

Ik vind de HD4870 extreem lang.
Of ie net zo lang is als de 8800GTX weet ik niet. Kan je geen maten vinden op internet?

Van de kast wel, en er is een specifiek topic over "past mijn videokaart in de volgende behuizing" Dan spreken we over de gtx, die is namelijk 27,9 cm!

Van de HD4870 heb ik nog geen maten kunnen achterhalen, helaas..

maar omdat er dus speciale aandacht voor is bij de gtx dacht ik dat die misschien afwijkend kan zijn?

Van de kast wel, en er is een specifiek topic over "past mijn videokaart in de volgende behuizing" Dan spreken we over de gtx, die is namelijk 27,9 cm!

Van de HD4870 heb ik nog geen maten kunnen achterhalen, helaas..

maar omdat er dus speciale aandacht voor is bij de gtx dacht ik dat die misschien afwijkend kan zijn?
Ik wil best vanavond of morgenavond voor je kijken. Ik ben vanavond erg laat thuis, dus ik vrees dat het woensdag wordt.

Waarschijnlijk is de bestelling morgen binnen, maar als je wilt kijken, graag!

Ik zal zelf ook onderzoek doen;)

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan