• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Paswoord Excel file klopt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Bestaan er programmaatjes om een paswoord , ofwel te vinden of te verwijderen. Het mijne klopt niet en daardoor kan ik de file niet openen.
Het is negen letters plus vier cijfers lang. Ik gebruik Miocrosoft Excel 2007
Groetjes
Lode

Laatst bewerkt:
Dit heb ik al in gebruik en hij ondersteunt de versie 2007 van Excel niet
Lode

Lode
en hoe moeten wij weten dat het niet gebruikt zal worden om iets illegaals te doen?

Een verrassende vraag voor mij omdat ik met zoiets niet bezig ben en het een file van mij betreft. Maar ja, zoals je schrijft kan jij dat niet weten.
Heb ik totaal niet aan gedacht dat die vraag op mij zou afkomen. Maar ik begrijp uw denken.
Het is een recept waar ik een paswoord op gezet heb, en het verwondert mij dat zij niet open kan omdat dit het paswoord is voor vele van mijn files.
Dan moet ik verder blijven proberen? Zou mij verwonderen, mocht ik daar een ander paswoord voor gebruikt hebben.
ALs je er een paswoord insteekt, je dit twee maal moet typen en dan ik tweemaal een ander woord of mistypt hebben. Dat zou pas toeval zijn.
Spijtig voor mij als jullie mij dan niet verder kunnen helpen.
Lode

Is het paswoord om de file te openen?
Of is het paswoord om het te kunnen bewerken?

Lode
Dan kan ik helaas ook niet helpen.
Het zal Googelen worden vrees ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan