paswoord kwyt

Status
Niet open voor verdere reacties.

firebird

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2004
myn dochter heeft op haar eigen comp. zitten rommelen met het beheerders paswoord,, nou kan ik niet meer in deze account komen.. is er een manier om dat toch te kunnen... ik kan wel in de gast account maar daar schiet ik niks mee op. weet iemand iets. o ja - win xp pro

Laatst bewerkt:
Je zou een systeemherstel kunnen proberen van een dag geleden.
Was dus geen sterk passwoord wat je gebruikte als dochterlief daar al achter kan komen.

pasw

heb ik al geprobeerd maar werkt niet. en dat ww. had ze zelf ingesteld dus dan weet je het wel.... weet je toevallig waar windows die wachtwoorden opslaat dan koppel ik de hd aan een andere comp en zoek ik 'm op

Staat versleuteld in een zogeheten sam bestand.
dus opzoeken en even aanpassen is er niet bij.

Nu weet ik niet of ik de link mag plaatsen maar er zijn Linux boot diskettes waarmee je het administrator password kan wijzigen of verwijderen.

bijv:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Indien de link niet mag wegens "Hacking" bied ik mijn verontschuldigingen aan aan de moderators.....

Is dit het enige account wat er op de computer zit.

Wat je zou kunnen proberen is het volgende druk op
ctr alt del del dus twee keer de del toets indrukken.

Als het goed is dan kom je in een schermpje waar staat administrator en daar onder kan je een wachtwoord invullen, doe dit niet maar klik op oke en kijk of je dan in xp komt. Als dit zo is dan kun je ook het wachtwoord weer wijzigen van jouw dochters account.

Suc6.

pw

gelukt! eigenlyk best simpel als je de goeie link maar hebt .... bedankt guy's .

En hoe heb je het nu opgelost, dat is ook wel leuk om te weten.

met de link die ellasar gaf,, klein dos programmatje,,,, werkt goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan