paswoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gekkie76

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
ik zal wel de zoveelste zijn die het vraagt maar ik kon het probleem nergens vinden en dus de oplossing ook niet het volgende is het probleem:

ik heb mijn paswoord een kleine 4 jaar geleden veranderd nu is mijn oude pc met xphome weer terug van weg geweest (uitgeleend aan zwager ivm studie)
en hij heeft de pc zo terug gegeven dat ik mijn eerste paswoord weer moet invullen en ja jullie raden het natuurlijk al ik weet dat paswoord niet meer is er misschien iemand met een oplossing om dat paswoord te omzeilen of iets zonder dat ik de cdrom van xp erin hoef te duwen voor een algehele reset van de pc

ik ben degene die mij hiermee kan helpen dan ook zeer dankbaar als ik mijn oude bestanden nog behouden kan

XP was er vier geleden niet, dus hoe zit dat dan met dat wachtwoord?

heb je al eens geprobeerd met de knop zoeken.
Dit onderwerp is al meerdere malen aan de orde geweest.

Geplaatst door Gekkie76
ik zal wel de zoveelste zijn die het vraagt maar ik kon het probleem nergens vinden en dus de oplossing ook niet het volgende is het probleem:

ik heb mijn paswoord een kleine 4 jaar geleden veranderd nu is mijn oude pc met xphome weer terug van weg geweest (uitgeleend aan zwager ivm studie)
en hij heeft de pc zo terug gegeven dat ik mijn eerste paswoord weer moet invullen en ja jullie raden het natuurlijk al ik weet dat paswoord niet meer is er misschien iemand met een oplossing om dat paswoord te omzeilen of iets zonder dat ik de cdrom van xp erin hoef te duwen voor een algehele reset van de pc

ik ben degene die mij hiermee kan helpen dan ook zeer dankbaar als ik mijn oude bestanden nog behouden kan

Hoe heeft hij( je zwager )dan al die tijd erop kunnen werken?

Geplaatst door Gekkie76

Hint bel je Zwager

die hint heb ik al geprobeert het word dus een complete reset :(

Uiteraard is er een oplossing, maar beantwoord m'n eerdere vraag even. Hoe kan het over XP gaan, als die vier jaar geleden er niet was?

kan het dan zijn dat xp pas een jaar 2 of 3 is ?

ik was van meening dat het echt 4 jaar geleden was :S

maar zie je ik doe mijn naam wel eer aan :D

Right,

Bestudeer

note. als je kan inloggen met Admin rechten, kan je altijd je bestanden uit het oude profiel halen.

heb maar alles gedelete ik weet niet hoe ik aan een adm paswoord moet komen en daarom heb ik de pc maar helemaal opnieuw geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan