Patch tombraider II

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
285
Hallo,

Gisteren heb ik de patch voor tombraider II in xp geinstalleerd. Het leek allemaal goed te gaan tot dat ik bij het volgende level kwam, toen kreeg ik de melding dat er een nieuw tombII.exe bestand nodig was. Nou, dat bestand is dus de patch en dat had ik al gedaan (overgeschreven) Dus weer opnieuw de game geinstalleeerd, de patch ervover, de savegames er in, en ja hoor, hij deed het! Tot ik dus bij het volgende level kwam!!

Het lijkt er dus op dat telkens wanneer ik een level heb gehaald dit probleem tegenkom, om nu telkens de game opnieuw te installeren en zo, dat zie ik niet zitten. Heeft iemand hier een oplossing voor?

In w98 heb ik dit probleem natuurlijk niet, maar dit is dan ook en xp probleem, en dat wil ik graag oplossen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
patch

Die patch had ik inderdaad al geinstalleerd. Ik vind het alleen zo vreemd dat zodra ik in een nieuw level kom de volgende foutmelding krijg: zie bijlage (en dat bij elk nieuw level)
 

Bijlagen

  • tomb2error.jpg
    tomb2error.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 14
Re: patch

Geplaatst door MarionF
Die patch had ik inderdaad al geinstalleerd. Ik vind het alleen zo vreemd dat zodra ik in een nieuw level kom de volgende foutmelding krijg: zie bijlage (en dat bij elk nieuw level)

Het spel al in de compatibiliteitsmodus al geprobeerd?
 
patch

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd, kan ik wel even doen, laat nog weten of het dan lukt! Bedankt!
 
het werkt!

Hallo Muurhond,

Mooi dat het wel werkt, stom dat ik daar niet aan heb gedacht! Bij andere oude spellen heb ik die optie namelijk wel gebruikt, dacht alleen dat het bij tomb2 niet nodig was. Bedankt voor je hulp!

Moet nog wel even dit level uitspelen, en dan hoop ik dat ik niet weer die foutmelding krijg:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan