patchers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

soesha

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
hoi, ik gebruik msn 7.5 (en een beetje) en heb het volop gepatched, met msnplus! en universal patcher en a-patch. in principe covered plus alle functies, maar de plugin die ik pas gehaald heb is geweldig :thumb: (stuffplugNG) van de msn plus! site gehaald en dan natuurlijk van www.stuffplug.com.

het mooie hiervan is dat ik nu (ookal is het ook een optie van de andere patches) poly msnen kan, maar ik kan nu nietmeer vanaf het mail of space knopje op mijn mail of space kan komen!:)

zodra ik stuffplug heb verwijderd kan het weer wel maar dan kan ik niet meer polymsnen en ook niet meer de grootte van mijn avatars veranderen (wat dus zo geweldig:love: was van de stuffplug).

ookal is dit een bijzonder verwelend, lang saai en onduidelijk geschreven verhaal, ik hoop dat iemand hier een goed idee op heeft want ik was heel blij met mijn patches!
(en niet mer de universal patcher trouwens, die werkt voor geen meter..:mad: .sorry)

alvast bedankt,
groetjes.

Hi,
Ik heb wat rondgekeken bij MSN en op de stuffplug-site. Er is daar een Nederlands forum, maar het enige bericht dat ik daar zag was van iemand die het programma wilde deinstalleren (hij vond het niks) en dat lukte hem niet, Bij MSN heb ik niets over jouw probleem gevonden. Maar zij staan er ook buiten, toch. Misschien is er morgen een betere helper voor jou aanwezig.

Dat die knopjes weg zijn ligt niet aan Stuffplug NG. StuffPlug NG heeft deze functie niet.

Ik denk dat dit wordt veroorzaakt door A-Patch. Waarschijnlijk heb je iets te veel gepatcht.

Installeer MSN Messenger even opnieuw en begin opnieuw met patchen. Wel goed lezen wat je patcht.

Een goed alternatief voor A-Patch is trouwens Messpatch. Deze is te downloaden via www.mess.be ;)

stuffplug

ik heb alles verwijderd en toen msn met plus zonder plugin met a-patch geinstalleerd en nu kan ik weer wel poly msnen.

wat is messpatch voor iets dan, functies?

Messpatch is een soort van A-patch, maar dan van Mess.be.

Zelf vind ik Messpatch een stuk duidelijker/overzichtelijker. Er zijn wel iets minder functie's dan bij A-patch, maar voor mij zijn het er genoeg:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan