soesha
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 nov 2005
hoi, ik gebruik msn 7.5 (en een beetje) en heb het volop gepatched, met msnplus! en universal patcher en a-patch. in principe covered plus alle functies, maar de plugin die ik pas gehaald heb is geweldig :thumb: (stuffplugNG) van de msn plus! site gehaald en dan natuurlijk van www.stuffplug.com.
het mooie hiervan is dat ik nu (ookal is het ook een optie van de andere patches) poly msnen kan, maar ik kan nu nietmeer vanaf het mail of space knopje op mijn mail of space kan komen!
zodra ik stuffplug heb verwijderd kan het weer wel maar dan kan ik niet meer polymsnen en ook niet meer de grootte van mijn avatars veranderen (wat dus zo geweldig:love: was van de stuffplug).
ookal is dit een bijzonder verwelend, lang saai en onduidelijk geschreven verhaal, ik hoop dat iemand hier een goed idee op heeft want ik was heel blij met mijn patches!
(en niet mer de universal patcher trouwens, die werkt voor geen meter..
.sorry)
alvast bedankt,
groetjes.
het mooie hiervan is dat ik nu (ookal is het ook een optie van de andere patches) poly msnen kan, maar ik kan nu nietmeer vanaf het mail of space knopje op mijn mail of space kan komen!

zodra ik stuffplug heb verwijderd kan het weer wel maar dan kan ik niet meer polymsnen en ook niet meer de grootte van mijn avatars veranderen (wat dus zo geweldig:love: was van de stuffplug).
ookal is dit een bijzonder verwelend, lang saai en onduidelijk geschreven verhaal, ik hoop dat iemand hier een goed idee op heeft want ik was heel blij met mijn patches!
(en niet mer de universal patcher trouwens, die werkt voor geen meter..

alvast bedankt,
groetjes.