patches microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

sigma

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Berichten
3.090
Ernstige kwetsbaarheden opgelost in Internet Explorer

Programma : Internet Explorer
Versie : 5.01, 5.5 en 6.0
Besturingssysteem: Alle versies van Windows

Samenvatting
Microsoft heeft een nieuwe software-update uitgebracht voor Internet Explorer versies 5.01, 5.5 en 6.0. Met deze software-update worden 3 nieuwe ernstige kwetsbaarheden opgelost.

Naast de nieuw opgeloste kwetsbaarheden, bevat deze update ook de voorgaande oplossingen die al eerder in software-updates voor Internet Explorer zijn verschenen. De eerdere software-updates hoeven dus niet meer geïnstalleerd te worden. Microsoft raadt aan om deze software-update spoedig te installeren.

Gevolgen
De kwetsbaarheden kunnen na misbruik leiden tot:
- Het in handen komen van (Persoonlijke) gegevens, zoals wachtwoorden of creditcardnummers, van kwaadwillende.
- Verwijderen van Essentiële computerbestanden ,waardoor de computer niet meer werkt.
- Herschrijven van Bestanden waardoor deze niet meer bruikbaar zijn.
- Gebruik van de computer bij aanvallen gericht op andere computers op het Internet.

Mogelijke oplossingen
Microsoft adviseert om deze software-update zo snel mogelijk te installeren. U kunt de software-update automatisch laten installeren via Windows Update.
 
Er zijn serieuze adviezen om deze patch niet te laden.
Maar de technische uiteenzetting snap ik niet.

Nu heb ik hem ook al geladen en wil dus graag het naadje vd kous weten. Kan iemand mij dat vertellen?

Moet ik hem nu verwijderen en hoe?

thx alvast
P.
 
Heb zelf ook geen problemen.
Maar ja, het is altijd een afweging tussen veiligheid en beperkingen.
 
Geplaatst door sigma
Heb zelf ook geen problemen.
Maar ja, het is altijd een afweging tussen veiligheid en beperkingen.

Heb ze gedownload en geinstalleerd en merk geen verschil in snelheid, of wat dan maar ook. Dus ook geen beperkingen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan