PathFinding in Neurale Netwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Don GL

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2006
Hallo allemaal

Ik weet niet wat men hier weet/denkt over neurale netwerken... maar ach
ik heb een netwerk editor, om elke willekeurige net architectuur mee op te zetten.
het moet ook getraind worden (anders is het niks) en 1 trainings vorm is backprop...
nu zit ik met een stukje net analyse... voor dat ik een trainings algoritme erdoor heen kan sturen, moet er een analyse plaatsvinden van de nodes/links etc....
dit is feitelijk een pathfinding probleem...
Nu wil ik als het ff kan neit vervallen A* of dat soort troep, maar lokale info behouden om geen overhead te creeeren, maar aan de andere kant is een volledige boomstructuur misschien wel wensbaar....overzichtelijker...
Wat denken jullie? hoe zou een netanalyse eruit moeten zien. wat moet het kunnen en belangrijker, de visualisatie....voldoet een simpele treeview, of zal ik toch echt een custom boom moeten tekenen...
Ben nog ff ant brainstormen voor ik daadwerkelijk ga implementeren en zou graag horen wat anderen ervan denken en graag zouden zien in zon analyse...

ik zou beginnen met het simpelste .
ik denk misschien/niet zeker costum boom .

ik zou beginnen met het simpelste .
ik denk misschien/niet zeker costum boom .

een custom boom is dus niet het simpelst....
maar neig zelf ook idd die kant op

heb eventueel ook de optie, aangezien ik het net zelf visualiseer in 3D met OPENGL, een 3d boom op te zetten...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan