Pauze voor HP Deskjet 710c?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lonnilt

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Ik heb een HP Deskjet 710c en sinds vanmiddag heeft ie "rust", zal ik maar zeggen...

De status van de printer in het Configuratiescherm geeft "Onderbroken" en in Word "Pauze" aan...kortom: er wordt niks geprint, in geen enkel programma...

Het probleem begon eigenlijk heel eigenaardig: ik had in Word iets geprint en vervolgens ging ik iets printen in Acrobat Reader 5.0. Dit ging erg langzaam en vreemd (hij printte 1 A4 in Word op 3 A4'tjes papier ofzo). Ik onderbrak het printen en toen bedacht ik me dat ik AR 6.0 al had geinstalleerd (dom, was ik vergeten :o) Toen ik met AR 6.0 wilde printen deed ie niet meer en nu nog steeds niet...

Uitzetten van printer en pc, klooien met papier e.d. haalt niks uit...ook geen briljante ingevingen te vinden op de site van HP, instructieboekjes enzo...weet iemand hoe ik het beestje weer aan de praat kan krijgen?

B.v.d. , Ronald

Laatst bewerkt:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
De status van de printer in het Configuratiescherm geeft "Onderbroken"
--------------------------------------------------------------------------------

Klik is op de des betreffende printer en klik op doorgaan met afdrukken.

Bijlagen

• print.jpg
    print.jpg
    24,5 KB · Weergaven: 452
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan