payday 2 gebruikt verkeerde videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hallo,

ik speel heel vaak payday 2 maar sinds een paar maanden heb ik de hele tijd een fps van 15. ik ben er eindelijk uit waarom de game zo slecht werkt en de rede is dat hij mijn Intel HD graphics gebruikt inplaats van mijn AMD Radeon HD 8670m videokaart. ik heb al lang in ccc aangegeven dat payday 2 op hoge presentaties moet werken maar in de render settings van payday 2 staat dat hij de Intel kaart gebruikt ik heb dit meerdere keeren verandert naar de amd kaart maar payday 2 blijft het terug veranderen en ik ben er ook al achter waarom payday hem terug blijft veranderen en dat is omdat payday 2 de videokaart gebruikt die standaard mijn monitoren aandrijft en dat is natuurlijk de intel kaart.
Ik heb geen enkel idee hoe ik dit kan veranderen het liefst zou ik die Intel kaart weg willen hebben maar dat is helaas geen optie. ik kan ook mijn videokaart drivers niet updaten want dan tript mijn laptop hem. dit is het enige spel dat ik heb met dit probleem battlefield 4, battlefield 3, titanfall en garden warfare hebben dit probleem niet maar die geven soms een error misschien heeft dit er iets mee te maken. ik kan wel mooi zeggen dat ik weet wat het probleem is maar er is natuurlijk altijd een kans dat het aan iets anders licht. hier is de error die bf4, bf3, titanfal en gardenwarfare geven: battlefield 4 error.png

ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en alvast bedankt :thumb:

Paar dagen geleden was begonnen met bepaalde nieuwste game in mijn PC en had geen geluid, beeld haperde enz.. bij mij bepaalde game club hadden ze paar mensen dezelfde probleem en groot aantal weer niet,
bijna niemand wist een antwoord voor een oplossing :(, ik heb een super video-kaart NVIDIA GeForce GTX 760 en update kan ik wel voor downloaden ( geupdatet ook is ! ) maar hilep helemaal niets..
Wij waren echt aantal dagen rond op internet op zoek naar bepaalde oplossing welke konden wij ook niet vinden, zelf's bij Steam club een oplossing wisten ze niet enz ..
Totdat iemand van gamers heeft niet voorgesteld dat ik ga proberen DirectX-runtime-bestanden voor eindgebruikers installeren heb inderdaad dat gedaan, en gisterenavond heb game met geluid en zonder haperen uitgespeld,
als jij dat installeert wie weet misschien kom jij ook van probleem af :( ?

KLIK--->>http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=35

Dit is ongv. een ideale FixIt voor DirectX ( speciaal ook bestemd voor games problemen enz.. ! ) en die bij-installeert en repareert geldige toestand van je DirectX, ook bij-installeert benodigde DirectX onderdelen van oude windows functies voor game enz..enz..

P.S. LET OP ! op systeemvereisten ! !

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie,
ik heb geprobeert wat je zij maar het heeft met payday 2 niet geholpen of het de error bij de andere games heeft opgelost weet ik niet. Ik krijg die error maar soms ik heb hem in ieder geval de laatste paar keer niet gehad.

ik kreeg ook weer de error bij bf4 dus het heeft niets geholpen. nog andere ideeën?

Schakel in de bios de geïntegreerde grafische kaart uit (Intel HD graphics).

bedankt voor je reactie,
helaas blijkt Acer de BIOS niet zo belangrijk te vinden aangezien er een minimum aantal opties beschikbaar is en deze optie staat er dus niet bij.

ja, maar dan gaat de laptop raar doen. de AMD kaart werkt via de Intel kaart dus ik heb de Intel kaart nodig om de AMD kaart te gebruiken.

de game heeft gewoon slechte ondersteuning voor mobiele amd chips en omdat ik ook geen driver updates kan doen omdat mijn laptop hem dan gaat trippen is de beste oplossing alle instellingen op zijn laagtest te zetten en de game spelen op de intel hd graphics.

bedankt voor all jullie reacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan