paypal hoeveelheid instock invoeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwtjuh

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen, dus misschien staat het wel helemaal verkeerd, excuses daarvoor dan.
Maar, ik heb een brandende vraag. Ik wil namelijk graag een webshop oprichten en ik ga daarvoor paypal gebruiken.
Nu wil ik ook items in mijn webshop gaan verkopen waarvan ik er maar 1 heb. Maar wat nu, als 2 klanten, rond dezelfde tijd dat éne item kopen waarvan ik er eigenlijk maar 1 heb. Dan zou ik 1 klant moeten terugbetalen, maar eigenlijk wil ik dit hele gedoe voorkomen.
Is er ergens met paypal een mogelijk dat ik dat in kan stellen?
Mijn webshop is overigens gecodeerd met HTML en niet zo'n standaard webshop opdat ik een mooie layout wilde maken. Helaas heb ik ook geen kennis van PHP, want ik denk je daarmee het item kan laten verdwijnen als het op is?

Alvast bedankt,
Lucia

Een webshop in HTML is per definitie onmogelijk. Daarnaast heeft PayPal niets te maken met jouw voorraad, dus wat je wilt is onmogelijk.

Sorry to hear about your site!
hehe.

ontopic:
Behalve php kennis zal je ook met database(s) moeten werken voor een webshop. Zelf raad ik je aan om php te leren [het is nog leuk ook....] en daarna wat database te doen, maar opzich is dat niet veel - je hoeft maar een paar dingen te onthouden.

:thumb:

Haha, er valt dus gewoon niet aan PHP & mySQL te ontkomen. Ik heb net al wat rondgekeken en ik zag dat e-commerce het goed deed onder de webshopprogamma's. Ik heb gelijk geprobeerd of ik de handleiding kon volgen, maar dat leukte helaas nog niet.
Bedankt voor de hulp :o!

Er staan genoeg tutorials op het net, en helaas is php niet in één avond te leren ;).. Dus je zult er toch aardig wat tijd in moeten steken voor een goed resultaat. Of besteed het uit aan een bedrijf, maar je zult toch met een goede website moeten beginnen. Anders is het gelijk een afknapper voor je bezoekers ;)

Patrick Uffels

OSCommerce is erg onveilig. Voor zover ik weet zijn er bijna geen goede, gratis webshops te vinden. OSC lijkt heel goed en betrouwbaar, maar bevat veel lekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan