Paypal Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

IIIParagonIII

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2012
Hoi.

Ik wist niet waar ik het moest posten dus deed ik het hier.

Is er iemand die me dingen kan uitleggen over PayPal?
Ik bedoel ermee dat ik niets snap ervan en er meer van teweten wil komen, zoals deze vraag ( dit was eigenlijk ook mijn vraag );Moet je een CreditCard of een Bankrekening koppelen aan je Paypal account? Of hoeft dat niet?
Kan iemand me alsjeblieft helpen? Alvast Bedankt!

Met vriendelijke groet,
IIIParagonIII.

PayPal is een online bankrekening. Je hoeft er niet een bankrekening aan te koppelen geloof ik je kan ook een eenmalige transactie doen.

je hoeft geen bankrekening of creditcard te kopelen, je kan zelfs via aceptgiro geld overmaken naar je paypal rekening, als je niet beschikt over IDEAL
Geld overmaken naar paypal gaat namelijk makkelijker met de ideal functie

Veder wijst het zich vanzelf. :)

Dus bijvoorbeeld ik heb helemaal niks echt niks, geen creditcard en bankrekening ofzo.
Maar wel paypal dus als ik iets verkoop en iemand betaalt me krijg ik toch dat geld?

Ja dat krijg je dan op je Paypal account, waarmee je een andere Paypal betaling kan doen of op je bankrekening zetten.

Ja dat krijg je dan op je Paypal account, waarmee je een andere Paypal betaling kan doen of op je bankrekening zetten.

Bedoel je met waarmee je een andere Paypal betaling dat je iets anders ermee kan kopen?

Heeft iemand een handleiding ofzo over paypal?

Even een vraag stellen:

Kan ik met iets BV: Paysafe etc etc op mijn paypal account storten? Want ik heb geen creditcard.

Kan ook gewoon vanaf je bankrekening. Wat precies kan zul je bij Paypal zelf moeten navragen.

Paypal is een soort bankrekening.
Een bankrekening met als rekeningnummer je e-mailadres en een zelf te kiezen wachtwoord.
Dit wordt gekoppeld aan je bankrekening. Er wordt automatisch dat bedrag van je bankrekening afgehouden wat je betaalt, tenzij er geld op je paypal rekening staat.
Hiervoor moet je geverifieerd worden. d.w.z. gecontroleerd worden dat je bent wie je zegt dat je bent.
Paypal is ook een verzekering voor aankopen meer dan 25€
Als je iets koopt geef je het e-mailadres van de verkoper op en het bedrag.
Dat wordt direct, binnen seconden, overgemaakt (naar wie in de wereld dan ook met een paypal rekening) naar zijn paypal rekening.
Valuta's bv. euro dollar worden omgerekend volgens de geldende koers.
Het bedrag wordt dan in een of twee dagen van jou rekening afgeschreven.
Verkoop jij wat, komt het bedrag op jou paypal rekening MINUS een bepaalde vergoeding voor het gebruik en gemak van paypal. Dat is op hun site te vinden.
Of dat ontvangen bedrag op je paypal rekening blijft of naar je bankrekening gaat is aan jou. Dit gaat niet automatisch, maar zoals ik begrijp wel gratis.

Ik hoop dat dit zo licht in je paypal duisternis gebracht heeft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan