payserver en inloggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff gekke vraag ik heb paar dagen terug een payserver genomen van eweka vandaag heb ik de bevestiging gehad met een username en passwordt
mischien gekke vraag maar waar moet ik inloggen ?
moet ik dit via een progamma doen?

ok bij grabit heb ik alles ingevuld maar niks werkt?
wat doe ik fout?

Heb je je newsreader goed ingesteld? Bv newsreader**.eweka.nl?? Afhankelijk op welke newsreader jij geplaatst bent.

Jammer genoeg is eweka nog niet zo snel met het activeren van je account.
Als je alles goed hebt ingesteld. Kan je het na een paar uur nog eens proberen.

Als je van eweka een mail heeft gekregen dan kan je dat gelijk invullen en zou het moeten werken, wat voor fout meling krijg je dan.
.

ik voer me newsreader in bij grabit met acount en passwordt maar ik krijg helemaal niks geen nieuwsgroepen lijst en zo?

en als je de supersearch gebruikt. zie je dan wel wat? Geeft hij ook een foutmelding?

Trustno1 zei:
en als je de supersearch gebruikt. zie je dan wel wat? Geeft hij ook een foutmelding?

als ik op search klik en tik in wat ik zoek doet ie het wel zie ik?
maar op de normale manier niet? dus kan geen headers binnenhalen
maar hoe kan ik dan zien wat in welke nieuwsgroep staat?

en aan de search heb ik niet veel kan maar 3 keer op search klikken dan heb ik me limit bereikt van de dag?

Ik neem aan dat je links in je Grabitvenster een lijst ziet met aangemelde servers. Daar zit als het goed is jou Eweka-server bij.

Dan neem ik ook aan dat je met rechts op je server geklikt hebt en hebt gekozen voor [refresh grouplist].

Confictius zei:
Ik neem aan dat je links in je Grabitvenster een lijst ziet met aangemelde servers. Daar zit als het goed is jou Eweka-server bij.

Dan neem ik ook aan dat je met rechts op je server geklikt hebt en hebt gekozen voor [refresh grouplist].

als ik daarop klik krijg ik unable to connect newsreader eweka? heb ik iets verkeerds gedaan?

Van www.eweka.nl

Downloaden

newsreader1.eweka.nl t/m newsreader30.eweka.nl

Voor downloaden heeft Eweka 30 newsservers. Je krijgt toegang tot 1 van deze newsservers. Je zit vast aan deze newsserver en je hebt geen toegang tot de andere newsservers. Dus als je volgens je accountgegevens op newsreader1.eweka.nl zit, kan je niet downloaden van newsreader2.eweka.nl.

Ik neem (nogmaals) aan dat dit gecheckt is.

Laatst bewerkt:
Confictius zei:
Van www.eweka.nl

Ik neem (nogmaals) aan dat dit gecheckt is.

Stuur anders even een mail: confictius@hotmail.com

hij doet het nu na paar keer klikken kreeg ik eerst unable to connect nu doet ie het dus bedankt:thumb:

alleen als ik de headers wil ophalen heb ik maar 100 kb ? wel traag klopt dat?
maar als iik iets binnenhaal bijna 1500 kb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan