Payserver kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

valkeringrick

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Hoi,

Heeft er iemand een beetje verstand van payservers?
Ik weet niet welke ik moet kiezen. Graag zou ik een beetje snel willen downloaden.
Ik heb nu een proefabbonoment van 3 dagen bij YabNews.
Dit is een proefabbonement van 120MB/ps, maar als ik deze ga bestellen voor een jaar ben ik een hoop geld kwijt.
Ik keek net ook nog even bij SunnyUsenet, deze ziet er een stuk goedkoper uit als ik de prijzen zo vergelijk. Het goedkoopste pakket heeft 5 Mbps. Is dat een beetje snel?
Ik weet niet echt veel van dat mbps.
Elke reactie is welkom! :thumb:

Groeten Rick.

Het is wel handig om te weten welke internetaansluiting je hebt. De meeste usenet providers zitten rond 6-7 euro per maand. Retention (hoe lang ze berichten opslaan) is over het algemeen belangrijker dan downloadsnelheid.

Er zijn dus een aantal factoren om rekening mee te houden.

Wat bedoel je met internetaansluiting?
Ziggo is mijn internetprovider, en daar krijg ik wel nieuwsgroepen bij maar ik vind dat het downloaden te langzaam gaat...

Dan is sneller dan 40MB dus totaal zinloos aangezien hoger toch niet gehaald gaat worden...

www.speedtest.net

Test daar nog even 1 keer ;)

Zit zelf bij hitnews.eu, zou ik zeker even meenemen in de prijsvergelijk. Heb verder ziggo-alles-in-1-plus,opgave snelheid 40mb.
Bij hitnews abo 50mb p/s, max 20 connecties. Downloadsnelheid concreet zit rond de 2900kb p/s denk ik.. Snel zat.
De retentietijd zit rond de 650 dagen.

Laatst bewerkt:
Ik zelf heb ziggo 50mbit... en deel samen met een vriend van mij sunnyusenet.

Moet zeggen goedkoop en werkt altijd.. heb nog geen problemen ondervonden. Een vriendin van me gebruikt het ook en ook van haar nog geen problemen vernomen..

Andere optie is Eweka, iets duurder, maar ook daar nooit problemen gehad..

Bij beide download ik met 5800-5900kb per sec

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan