payserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff een vraag ik vindt de snelheid van de nieuwsgroepen erg tegenvallen nu zit ik te denken om een payserver te nemen welke is de beste en gaat de snelheid dan echt omhoog niet dat ik er 1 neem en het nog traag is?
wat is de gemiddelde snelheid dan en zitten er meer mogelijkeden op?

APOCALYPSE zei:
hoi ff een vraag ik vindt de snelheid van de nieuwsgroepen erg tegenvallen nu zit ik te denken om een payserver te nemen welke is de beste en gaat de snelheid dan echt omhoog niet dat ik er 1 neem en het nog traag is?
wat is de gemiddelde snelheid dan en zitten er meer mogelijkeden op?
Ik heb zelf Eweka bevalt prima, retentie tot wel 38 dagen alleen ik kan niet zeggen dat hij sneller is als mijn servers die ik van Planet heb. Ik zit altijd op de maximale download snelheid maakt niet uit met welke server.Ik dacht dat dat ook het grote voordeel was van nieuwsgroepen samen met natuurlijk aanbod van nieuwsgroepen Zit je ver van je maximale snelheid af en welke provider heb je?

marcel t zei:
Ik heb zelf Eweka bevalt prima, retentie tot wel 38 dagen alleen ik kan niet zeggen dat hij sneller is als mijn servers die ik van Planet heb. Ik zit altijd op de maximale download snelheid maakt niet uit met welke server.Ik dacht dat dat ook het grote voordeel was van nieuwsgroepen samen met natuurlijk aanbod van nieuwsgroepen Zit je ver van je maximale snelheid af en welke provider heb je?

provider versatel 20 mb
maar ze ondersteunen de nieuwsgroepen niet zo

dacht dat nova. planet wel een aardig snelle verbinding is. Ik heb zelf Eweka, omdat chello helemaal geen retentie heeft en dit bevalt me tot nu toe goed. Ik verwacht dat Nova + Eweka een goede snelle download opleveren, wat ik bij chello niet heb

http://www.binaries4all.nl/serveradressen/

Ik heb zelf @home met eweka en de downloads komen snel binnen

klop het dat je films en zo binnen een uurtje binnen heb met een payserver dat zou erg mooi zijn?

Ligt aan je snelheid van binnenhalen. Ik heb een dvd binnen in 2.5 uur op 5mbit

Een beetje overbodig misschien, maar ik sluit me bij de rest van de groep aan als extra bevestiging: Eweka is een hele goede. Continue snelheid, weinig storingen en relatief goedkoop. Goede keus :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan