Payservers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul11

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2002
Berichten
80
Ik download nu 2 maanden met eweka en newsleecher. Nu download ik constant met 360 kb/sec. Ik heb een chello light abonnement(3 Mbps). Eweka is 20 Mbit/s. Die snelheid zal ik dus nooit van mijn leven halen. Stel dat ik ergens anders een payserver neem van zeg 10 Mbit/s zal ik da nog steeds dezelfde snelheid halen of wordt die dan ook gehalveerd? En wat zou naast eweka een goed alternatief zijn gezien dat zij maar 1 soort abonnement aanbieden?

Alvast bedankt,

Paul
 
De snelheid is afhankelijk van je internet verbinding, dus overstappen heeft geen zin. Pas als je een snellere internet verbinding neemt, dan zal je snelheid bij Eweka ook omhoog gaan.
 
Maar ik betaal zeg maar voor een snelheid die ik nooit zal behalen, dus stel ik neem een goedkopere, van zeg 10 Mbit, gaat mijn downloadsnelheid dan omlaag of blijft die hetzelfde?
 
Met een Payserver, kun je inprincipe je volle snelheid halen, die jij als verbinding hebt. als je die van 10mbit neemt(payserver), blijft voor jou de snelheid gelijk. €7,50 bij Eweka is inprincipe geen geld, in vergelijking wat je kunt downloaden.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan