PC €1226.92 samengesteld (graag advies)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat heb je persoonlijk al verteld, ik had die apollo al gevonden bij hardware info maar vergeten te wijzigen die hush is trouwens ook mooi.

alleen ik erger me eeen beetje aan dat pastic montage systeem, geef mij maar degelijke schroeven, weet iemand of dat plastic schroefloze syteem te verwijderen valt

p.s. dat amd logo is een beetje ouderwets, neem dan in ieder geval de x2 :p lolz

Laatst bewerkt:
Ja, voor hoelang het duurt, ik heb een aantal kasten schroefloos in elkaar gezet en dat gaat inderdaat veel makkelijker, maar voor hoelang houdt dit, het is en blijft plastic.

Hoi !

Tja, ik weet natuurlijk niet met welke kasten je pleegt te werken, maar met het Thermaltake-systeem bijv. (mijn favoriete kast) heb ik nog geen enkel probleem gehad.

En geloof me, ik heb er een paar gebouwd inmiddels......

Greetz,

Harry.

Ja, voor hoelang het duurt, ik heb een aantal kasten schroefloos in elkaar gezet en dat gaat inderdaat veel makkelijker, maar voor hoelang houdt dit, het is en blijft plastic.

NZXT is niet het minste merk, heel veel kwalitatief goede kasten hebben schroefloze montage.

Dat weet ik, en als ik een kast echt mooi vind zal dat me er zeker niet van weerhouden, Ik heb het gewoon liever niet.

ik wil de videokaart naar deze wijzigen ook een 8800GT lijkt me beter dan wat ik had.
XpertVision GeForce 8800GT,1024MB, GDDR3, PCI Express x16

nee dat is zonde.. Je kunt beter de 512 mb versie halen, een stuk goedkoper, en de verschillen in prestatie zijn echt minimaal!

en als ik de GigaByte Geforce 8800GT,512MB, GDDR3, PCI Express x16 2X (ik heb geen ervaring met 2 videokaarten)

Laatst bewerkt:
Jawel, je kan videokaarten bij elkaar doen.
Kijk hier eens, die 2 zwarte aansluitingen naast de pci aansluitingen.

Laatst bewerkt:
oke:D
Ik wist niet de namen ervan en ik dacht dat jij het helemaal niet wist, sorry:thumb:

Vergeet deze raad niet!

q6600 om te ruilen voor een E6850 of de nieuwe E8xxx serie. (Tenzij je alleen video en/of fotobewerking gaat doen).

Misschien weet je het al maar voor de zekerheid toch even melden:

Er komen binnenkort nieuwe grafische kaarten op de markt (nVidia is druk bezig) Dit zou kunnen betekenen dat er in het huidige aanbod een prijsverschuiving plaatsvind of dat je beter af bent met deze nieuwere kaart. Het is aan de andere kant wel zo dat de er gezegd werd dat de kaarten in november 2007 gelanceerd zouden worden. Dus "binnenkort" is misschien ietwat overdreven.

zijn er wel drivers beschikbaar voor vista 64 bit voor je geluidskaart? Dit wil nl. nog wel eens een probleem zijn.

Houd er rekening mee....

Beste jan-willem,

De besturingssystemen die jij er dus in wilt zetten zijn :
Vista ultimate 64 BIT en Windows xp,
HOUD ER REKENING MEE DAT DIE WINDOWS XP OOK 64 BIT MOET ZIJN

Groeten,

Marco

Waarom moet XP ook 64 bit zijn dan?

Je zet het op aparte partities lijkt mij dus dan maakt het niet uit mijns inziens.

Dat komt omdat de 8GB Alleen goed gebruikt kan worden in een x64 systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan