Pc €400

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijsss

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
ik heb deze configuratie tot nu toe maar is er misschien een beter configrutie voor maximaal €400.

Intel Pentium Dual-Core E5200 €71,20
GigaByte P35-DS3L €77
Arctic-Cooling Freezer 7 Pro €19
2× Tacens Aura (kast koelers) €18
GeiL 2 GB DDR2-800 €19
Sapphire Radeon HD 4670 (1GB/DDR3/PCI-E2.0) €86,95
Western Digital Caviar SE (160GB/SATA-II) 34,90
Asus TA-882 (behuizing) €29
Cd/dvd speler, besturingssysteem en randappratuur is allemaal al geregeld en zet zelf wel het hele zaakie in elkaar.
Totaal €355,06

er moet aleen nog een voeding in maar ik weet niet hoeveel watt hij moet zijn om dit te kunnen draaien en nog genoeg kracht om hem zelf nog te overclocken.

Laatst bewerkt:
Minimaal 400 watt, neem 500 watt of hoger en je zit helemaal goed ;) (wel a-merk)

Is ook duurder terwijl het helemaal niet nodig is en aan het lijstje te zien wil TS niet te veel uitgeven.

p.s. Eindelijk iemand die hem in de juiste sectie zet .....

Laatst bewerkt:
Welnee man, veel te duur en helemaal niet nodig.
Die ik je liet zien is prima :thumb:

er stonden wel goede resultaten op internet maar wat is dan wel een goede CPU voor te overclocken voor niet al te veel geld?

Tuurlijk valt hij over te clocken maar let maar even niet op dat bericht. Ik ben nooit zo'n voorstander geweest van overclocken. De winst is vaak relatief en ik vraag mij altijd af waarom men dan niet gelijk een betere CPU koopt.

Alle waar naar zijn geld hè......

Als je maar goed de temperatuur in de gaten houd en het kan altijd zorgen voor een kortere levensduur.

Laatst bewerkt:
das waar maar dan maar het overclocken zit er toch ook nog een beetje avontuur in.
in iedergeval iedereen bedankt voor de hulp en ik denk dat ik me zo wel red

Dat is vaak waar het men om gaat inderdaad.
Succes en hou goed de temp in de gaten als je besluit te gaan overclocken hè.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan