pc - 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit net te kijken ,maar die hawk is ook duur geworden...
In het begin zaten ze rond de 150 euro...nu alweer 175

Dan wordt het niet echt aantrekkelijk meer, een normale (Degelijke) 5770 is eral voor rond de 140.
Wordt nu alleen leuk voor de mensen die de grafische kaart willen overklokken.

Kwa performance vind ik die 35 euro wel erg veel

Laatst bewerkt:
De Phenom 2 x4 955 is kwa gaming ongeveer vergelijkbaar met de i5 750.

De ATI 5770 is iets sneller als de nvidia GTX260 / ATI 4870.
Bovendien is de 5770, zuiniger, stiller en ondersteunt DX11.

4GB geheugen van kingston, is meer als zat voor huidige games.
Voor de rest zittten de standaard dingen erin, HD, geluidskaartje, dvd brandertje.

De Voedingen van dragon pc's zijn meestal niet van top kwaliteit, maar in dit geval is de 650W erg ruim vergeleken met het systeem. Dit moet geen problemen veroorzaken. Bovendien heb je op deze set gewoon 2 jaar garantie.

Of je kunt een vergelijkbaar systeem samenstellen bij een andere webshop (dit valt bina altijd duurder uit)
Hier bv bij alternate => 756 euro
Exclusief verzendkosten en je moet het spul zelf in elkaar zetten.

Maar dan weet je wel precies wat erin zit.

Edit: en een "extra" dat er mw2 bij zit

WAAR vinden jullie die aanbiedingen??? LINK please

Welke aanbiedingen?

Van Alternate => gewoon kijken op de site
Die van dragon pc's staat een paar post eerder als de post die jij quote => Post #4

die bedoelde ik niet

Welke aanbiedingen?

Van Alternate => gewoon kijken op de site
Die van dragon pc's staat een paar post eerder als de post die jij quote => Post #4

nee die bedoelde ik niet, die MOBO + processor paketten!

sorry dat ik een oud topic weer naar boven haal maar ik kwam dus net een mooiere kast tegen (vind ik dan :P)

maar omdat er nou maar 1 foto beschikbaar is kan ik dus niet zien of de andere kant ook zo'n doorzichtige plaat heeft, ik neem aan van niet omdat het moederbord een goede ondergrond nodig heeft

aangezien de pc tegen de muur aan komt te staan met de kant waar op de foto de doorzichtige plaat zit zou ik graag op de een of andere manier de plaat van kant willen wisselen, is dit mogelijk (het liefste dat dat bij azerty al gebeurt als dit kan, waar moet ik dan contact op nemen met azerty om dit aan te vragen)

PS: het gaat om deze kast http://azerty.nl/producten/product_...ermodel-atx-geen-voeding-zwart-usb-audio.html

je kan je moederbord niet van plaats veranderen anders klopt het niet meer met de pci-e en de pci sloten(en ook vaak met ventilatie gaten):p

ik bedoelde eigenlijk de doorzichtige plaat van kant wisselen, dat dus die plaat niet naar de muur staat... en nee, omdraaien kan niet omdat dan de kabels naar het beeldscherm en toetsenbord te kort zijn

Nee hij wilt alleen de zijkant van z'n pc omwisselen.
Zodat de doorzichtige plaat nu niet links, maar rechts van z'n pc zit..

Het zijscherm valt wel te wisselen, maar dan kijk je tegen de achtekant van een kale plaat, niet echt wat je wilt lijkt me.
Op deze plaat monteer je het moederbord. Deze plaat is niet te veranderen.
ivm de locatie van andere hardware ect.

Dus wat Henky wilt, kan niet.
Een optie kan zijn de kabels van je scherm en toetsenbord verlengen, zodat je de pc wel lan omdaaien.
Als het een usb toetsenbord is heb je USB verlengkabeltjes.
En losse DVI / VGA kabels zullen vast ook wel op de markt zijn.

Laatst bewerkt:
ik raad sterk aan betere koeling te nemen, zeker voor een graka 5770 of beter. Sinds er maar 2 fans in de elite 330 kunnen, raad ik een kast aan die wat meer plaats voor fans heeft.

dit is mijn kast, passen 3 fans meer in dan die andere, + de front fan zit er al bij inbegrepen, en is 20mm groter in diameter (dus sterker)

http://azerty.nl/8-1044-256633/aerocool-pgs-value-series-vx-e.html

met een paar van deze fans erbij en een adapter (heb je nodig zodat je die fans niet op het moederbord hoeft aan te sluiten, maar gewoon op de voeding)

http://azerty.nl/0-1088-72094/zalman-zm-f3-ventilatorhuis-.html
(met blauwe leds, maar wel een stuk duurder: http://azerty.nl/0-1088-51867/zalman-zm-f3-ventilatorhuis-.html)
http://azerty.nl/0-1167-34968/nexus-fsa-75-3-speed-fan-cable.html (kun je ze alle drie op aansluiten :D)

als je een paar posts hiervoor had gelezen had je gezien dat ik al een andere kast heb, (daar heb ik ook een 120mm fan bij besteld)

jammer dat die platen niet omgewisseld kunnen worden, dat word passen en meten om de boel wel mooi te zien :D

als je een paar posts hiervoor had gelezen had je gezien dat ik al een andere kast heb, (daar heb ik ook een 120mm fan bij besteld)

jammer dat die platen niet omgewisseld kunnen worden, dat word passen en meten om de boel wel mooi te zien :D

als je m nog niet hebt, annuleer de bestelling dan!

die MS-Tech heeft hele slechte reviews, MS-Tech is trouwens toch sowieso een slecht merk. Ik zou eerder voor merken als Cooler Master en AeroCool gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan