PC aan TV aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinkelbel

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Naar aanleiding van een antwoord op een vraag:
[1. ga naar het bureaublad
2. rechtermuisknop klikken op het bureaublad
3. klik schermresolutie aan
4. klik op detecteren

misschien wordt je tv nu wel gevonden, anders hoor ik het wel ]

Het volgede; ik heb het antwoord uitgevoerd, maar nu verschijnd er een blauwscherm op de tv met het windows logo maar meer komt er niet Ik heb de tv met een div kabel aangesloten zie foto.
ik hoop dat iemand een oplosing weet.

Bijlagen

• 122.jpg
    122.jpg
    82,5 KB · Weergaven: 70
Ga terug naar je scherminstellingen en kies daar voor: Dit apparaat gebruiken als hoofdmonitor.
Kijk of je dan wel het beeld op uw tv krijgt EN niet op je gewone scherm.

Was is trouwens de bedoeling?

Ik denk dat jij niet moet doen wat je hebt aangegeven. Uw signaal moet gewoon gewisseld worden tussen het scherm van uw notebook en uw tv.

Dit kan je in feite simpel doen door de FN toets op je klavier in te drukken en dan de knop met 2 "schermpjes" in te drukken. Dat is een F knop. Bij mij is dit F3, maar dat kan alles zijn.

Succes!

Ga terug naar je scherminstellingen en kies daar voor: Dit apparaat gebruiken als hoofdmonitor.

Was is trouwens de bedoeling?

Ik denk dat jij niet moet doen wat je hebt aangegeven. Uw signaal moet gewoon gewisseld worden tussen het scherm van uw notebook en uw tv.

Dit kan je in feite simpel doen door de FN toets op je klavier in te drukken en dan de knop met 2 "schermpjes" in te drukken. Dat is een F knop. Bij mij is dit F3, maar dat kan alles zijn.

Succes!

Sorrie het gaat hier over een desktop pcdus geen nootboek, en helaas ik weet niet wat de FN toets is, kan U dit nog nader uitleggen?

1) Dus je hebt geen ander scherm aangesloten, het is uw tv dat als scherm dient?

Als je de PC herstart zie je dan het opstart scherm op je TV?
Het Windows logo en het blauwe scherm; Betekent dit dat Windows vastgelopen is?

2) Heb je dit geprobeerd:

Origineel gepost door nicobhelpt

ik weet niet wat het OS is wat je gebruikt maar bij windows seven kan het ook opde volgende manier:

Druk op Windowstoets + P kies dan projector, dan word hij verwezen naar de TV/externebeelscherm.

welk OS gebruik mischien wel handig.

mvg
RutgerV

PC op TV aansluiten

Sorrie het gaat hier over een desktop pcdus geen nootboek, en helaas ik weet niet wat de FN toets is, kan U dit nog nader uitleggen?

Ik heb U eerste antwoord uitgevoerd, en ja de pc verschijnd op de TV.
ik kan dan alles doen, maar ik kan niet naar het internet gaan als ik op de explore pictogram klik gebeurt er niets, is daar nog een oplossing voor?

pc op tv aansluiten

ik weet niet wat het OS is wat je gebruikt maar bij windows seven kan het ook opde volgende manier:

Druk op Windowstoets + P kies dan projector, dan word hij verwezen naar de TV/externebeelscherm.

welk OS gebruik mischien wel handig.

mvg
RutgerV

Ik gebruik windows-7 Premium

dat gaat via de boxen van de desktop PC, of daar moet je boxen op aansluiten of een kabel voor kopen die van 3.5inch naar de aansluiting van je TV gaat ( warschijnlijk 3.5ich ).

mvg
RutgerV

dat gaat via de boxen van de desktop PC, of daar moet je boxen op aansluiten of een kabel voor kopen die van 3.5inch naar de aansluiting van je TV gaat ( warschijnlijk 3.5ich ).

mvg
RutgerV

Ok dat ga ik doen, nogmaals bedankt

sorry voor slechte uitleg, ik zal het even wat uitgebreider doen ik moest namelijk weg.

van Audio-out naar Audio-in Kable, ik kon ook niet op de benaming komen.

dit is een rechte kabel.
hij gaat van de hoofdtelefoon/boxjes poort van je desktop rechtstreeks naar de audio in van de TV, als ik het correct hebt lijkt dit op een uiteinde van oordopjes kabels.

hopelijk geeft dit wat meer informatie.

mvg
RutgerV

sorry voor slechte uitleg, ik zal het even wat uitgebreider doen ik moest namelijk weg.

van Audio-out naar Audio-in Kable, ik kon ook niet op de benaming komen.

dit is een rechte kabel.
hij gaat van de hoofdtelefoon/boxjes poort van je desktop rechtstreeks naar de audio in van de TV, als ik het correct hebt lijkt dit op een uiteinde van oordopjes kabels.

hopelijk geeft dit wat meer informatie.

mvg
RutgerV

Hai; Bedankt hoor, maar ik had je al begrepen het werkt

dan namens helpmij.nl u bent geholpe :thumb:
veel plezier.
mvg
RutgerV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan