PC aan TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Parjeeno

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2006
Ik wil m'n pc graag aan m'n televisie koppelen.
Ik heb een geforce4 mx 460, de nieuwste drivers(van 7 feb. 2006).
Dit is al eerder behandelt in dit forum er word dan doorverwezen naar de site: http://www.diskidee.nl/av/cursussen/index.htms/11. Er staat beschreven dat je op eichenschappen moet klikken dan instellingen dan geavanceerd dan zou het tablad nvieuw er tussen moeten staan. Dit is bij mij niet zo. Hoe kan ik mijn beeldscherm nu toch instellen?

Heeft jouw kaart die mogelijkheid dan?
Niet iedere Nvidia kaart heeft dat.

Ik lees net op Nvidia.com dat jouw kaart het wel zou moeten kunnen.

Heb jij rechtsonder ook zo'n kelin icoontje staan van Nvidia?

En je weet zeker dat je de kabels juist zijn aangesloten? soms als er geen juiste verbinding is wordt ook het Nview scherm niet weergegeven.

svs_pc_op_tv_foto3.jpg

Ook zijn er dit soort stekkers in de handel die omgedraait werken, dus als signaal uitgang en niet als ingang wat je nodig hebt.

Paintje zei:
En je weet zeker dat je de kabels juist zijn aangesloten? soms als er geen juiste verbinding is wordt ook het Nview scherm niet weergegeven.

svs_pc_op_tv_foto3.jpg

Ook zijn er dit soort stekkers in de handel die omgedraait werken, dus als signaal uitgang en niet als ingang wat je nodig hebt.

Ja dat weet ik zeker!

Ik heb de oude drivers van de video kaart maar weer eens geinstaleert en wat blijkt bij deze oudere drivers doet nvieuw het wel. Maar ik zit nog steeds met een probleem de pc detecteert de tv niet(goed) ofzo. Als ik op eigenschapen kik en dan op instellingen zie ik hier 2 beeldschermen: 1. Plug and play-monitor op NVIDiA Geforce4 MX 460
2. Standaart beeldscherm op NVIDiA Geforce4 MX 460
Bij 2. hadden toch de gegevens van m'n tv moeten staan?
En als ik naar nview ga is hier maar 1 beeldscherm bekent.

Met wat zoeken op het web heb ik een programma (TVtool) gevonden waarmee de tv het nu toch doet. Hier is alleen 1 maar bij na een kwartier gebruiken sluit tvtool zichzelf af omdat het een probeerversie is. En heb ik geen beeld meer. Dit is zeer storend tijdens het kijken van een film. Hebben jullie hiervoor een oplossing?Ander gratis programa?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan