PC aansluiten op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij de aansluitingen van de tv vanuit de gebruikershandleiding. Ik gebruik nu die vanaf de zijkant!

Bijlagen

• aanlsuitingen tv.jpg
    aanlsuitingen tv.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 18
Bedankt wat een TV dit is een lastige heb je de kabel wel al zover dat ie de TV in kan ofzo..??

Ja, die heb ik gekocht. Zoals het er nu dan uitziet is dat ik vanaf de uitgang op de pc de 7-pins variant S-video gebruik. Daar sluit ik een kabeltje op aan dat die 7-pins omzet naar 4 verschillende kabels, nl 4 pins s-video en geel, wit en rood vrouwtjes tulp stekkers.Daarop sluit ik twee kabels aan, nl 4 pins s video vanaf dat tussnestukje naar tv en geel wit en rood vanaf dat tussenstukje naar tv. Ik dacht dat die wel zo werken, en dat had ik ook gezien op een site. Alleen daar gaven ze aan dat je dat "even" moest omzetten in je instellingen van je beeldscherm, maar dat lukt me dus niet...

Heb je hem al in je TV geplugt wat is dan je probleem..??

Laatst bewerkt:
Ik heb geen beeld...... Ik krijg geen informatie van de pc door naar de tv en weet niet hoe ik dat moet activeren. Ik kan niet aangeven via de instellingen van het beeldscherm dat ik een tv heb aangesloten

Zet je je TV ook aan als ik vragen mag..??

dit probleem doet zich nooit voor bij als ik met 2 screens doen want ik heb altijd beeld maar maakt hij een geluidje zo als dat van de USB ofzo dat doet namelijk wel bij mij.

Laatst bewerkt:
nee, tv doet niks. Ik heb nu de tv aanstaan p het kanaal waarop het pc signaal moet binnen komen maar geen beeld...

Heb je als us in de videokaart die instelling gedaan of download dat eens op een andere PC die progammatjes en op een usb die Setup zetten en dan in de PC die jij wilt gebruiken op de TV

Ik heb verder niks gedownload. Ik heb wel 'Hydravision multi-monitor software' gedownload, maar daar kon ik het niet mee instellen. Ik wilde het instellen via weergaves in het beeldscherm menu (via het configuratiescherm), maar ik kan hier TV niet aanklikken of activeren en ik weet niet hoe ik dat moet oplossen of wat ik hiervoor kan downloaden

Je sluit òf de gele plug aan (=composiet video) , òf de S-video, niet allebei. Jouw moederbord/graphics heeft 'native TV-out' support, staat er in 1 vd links, dus het moet kunnen.. Probeer evt. eens een andere kabel. Vergeet ook niet de resolutie vh 2e scherm te verlagen.

Ik heb dat allemaal geprobeerd, maar helaas nog steeds geen beeld (of geluid)

Hallo. Ik denk dat je dit eens moet doen een foto van die kabel maken en dan even via deze site uploaden: Deze link

Laatst bewerkt:
Bij deze firma heb ik de kabels besteld en dit zijn gelijk de links naar de twee kabels: http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=3215
http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=1332&x=47&y=5

De andere kabel had ik al, maar een soortgelijke staat op de site waar ik alle info vandaan heb gehaald:

http://www.weethet.nl/dutch/video_connect_pc2tv.php

Hij staat dan vrij onderaan bij tv-out kabeltjes. Ik heb een 7-pins variant uitgang s-video, omgezet naar 4 kabels; ene is 4-pins s-video en de andere zijn geel, rood en wit. Hierop sluit ik de twee nieuwe kabels aan (en heb ik geprobeerd zonder gele en mét s-video of met gele tulp zonder s-video). Allemaal geen resultaat!

Had ik inderdaad al getest. Mijn digitale fotocamera heb ik er op aangesloten en die werkt prima, geen probleem. Dus daar gaat het niet fout.

Ik weet niet waar ik na kan gaan wat voor merk moederbord ik heb. Ik heb het programma everest gedownload om op te zoeken, maar waar kan ik dat bekijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan