pc activiteit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Berichten
799
Even een paranoïde vraagje: Wanneer ik de pc uitzet, dan blijven de lampjes op m'n kabelmodem en op m'n netwerkkaart onregelmatig knipperen. Eigenlijk hetzelfde als wanneer hij aanstaat. Moet ik mij hier zorgen om maken? Of kan er dan gewoon niets binnenkomen?

Poekie
 
Dit is nomaal, want je haalt daarvan de stekker niet uit het stop kontakt.
Bij mij brandt dat ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik verbaas mij daar altijd over, als ik mijn pc uitzet (via APM Start --> Configuratiescherm --> Prestaties en Onderhoud --> Energiebeheer --> tabblad APM. Zet het vinkje bij APM inschakelen) is ook de verbinding met het modem uit. Er branden geen ledjes meer achter de pc. Het modem (zo'n witte Motorola) heeft 5 lampjes, de bovenste 4 zijn altijd aan (tenzij je de stekker eruit rukt) en de onderste 5e is dan uit wat betreft de verbinding, er licht niks meer op dus. Uit is dan echt uit!
 
ik heb hetzelfde maar dan met mijn ps/2 optische muis. dat komt volgens mij gewoon omdat er dan toch spanning op het moederbord staat. en het trouwens ook hetzelfde met mijn netwerkkaart. naar mijn weten hoef je, je nergens druk over te maken

kevin
 
Geplaatst door gezina
Ik verbaas mij daar altijd over, als ik mijn pc uitzet (via APM Start --> Configuratiescherm --> Prestaties en Onderhoud --> Energiebeheer --> tabblad APM. Zet het vinkje bij APM inschakelen) is ook de verbinding met het modem uit. Er branden geen ledjes meer achter de pc. Het modem (zo'n witte Motorola) heeft 5 lampjes, de bovenste 4 zijn altijd aan (tenzij je de stekker eruit rukt) en de onderste 5e is dan uit wat betreft de verbinding, er licht niks meer op dus. Uit is dan echt uit!

Dit herken ik niet, maar dat komt zeker omdat ik wk2 heb. Maar iig fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken, in deze enge tijden. ;)

Bedankt

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan