Pc-advies: Completer.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

edekorte

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Beste leden,

Ik heb een pc op 't oog bij Completer.nl (http://www.completer.nl/pages/page.aspx?c=configuratiedetail&cnf=5)
Nu heb ik 't idee dat de prijs wat aan de lage kant is voor deze configuratie.
Wat is er mis met deze aanbieding? Of is de prijs gewoon scherp.
Hebben jullie ervaringen met deze zaak?

Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.

PC = 399,-

1 Processoren / CPU's AMD Athlon 64 AM2 X2 4200 Dual 2,1 Ghz 256 kB
1 Hard disks HDD MAXTOR 250GB 8MB SATA II
1 Geheugen Dane Elec 1Gb 1024Mb DDR2 PC2 5300 / 667 DIMM (C25)
1 Geheugen Dane Elec 1Gb 1024Mb DDR2 PC2 5300 / 667 DIMM (C25)
1 Moederborden ECS, Nvidia M-M AM2 ATX, 10/100/, PCIX, 7.1 Sound, Sata
1 Videokaarten Nvidia Geforce 6100 / 3D / 256Mb Shared-onboard
1 CD / DVD Lite on DVD+/-RW Dual Layer DH-20A1P-45C 20x zwart bulk, met Nero 7 software
1 Cardreaders / hubs / Usb YS Cardreader Black 3,5" intern 45-1 + USB 2.0 aansluiting
1 Behuizingen/Voedingen X-Gear Mundo ATX Case, 400W PSU,Black / zilver front 2x USB 2.0 & Audio micro front
1 Invoer Apparaten GMB KB-8300SB Toetsenbord (met 18 extra Media Toetsen)
1 Invoer Apparaten GMB Optical mouse 800DPI PS2 Scroll Black
1 Speakers GMB Speakerset Black/Silver 240 Watt
1 2e jaar garantie op hardware (bij YS systemen)
1 Assemblage

Laatst bewerkt:
Ik heb toevallig ervaring met deze zaak, heb er mijn computer gekocht.
Is een goede, betrouwbare zaak. Is een goede aanbieding ja, maar niet ongelofelijk.

En die muis en dat toetsenbord kan je gelijk weggooien, die gaan binnen een maand kapot.
Verder, leuke aanbieding.:)

Ik heb toevallig ervaring met deze zaak, heb er mijn computer gekocht.
Is een goede, betrouwbare zaak. Is een goede aanbieding ja, maar niet ongelofelijk.

En die muis en dat toetsenbord kan je gelijk weggooien, die gaan binnen een maand kapot.
Verder, leuke aanbieding.:)

Ok, in ieder geval één goede ervaring dus. :)

Ik heb zelf twijfels bij die ECS mobo. De rest ziet er wel goed uit, alleen geen aparte videokaart zo te zien?

Ik ken(de) ECS niet, heb er ook niks van, maar het ziet er wel aardig uit.:)

Maar het geheugen van de videokaart wordt inderdaad gedeeld, onboard dus.
Als je echt wil gaan gamen of zwaardere grafische programma's wil draaien kan je er zelf nog een beter videokaartje aan toevoegen, of voor een hele andere pc gaan.

Laatst bewerkt:
meerdere keren heb ik de winkel bezocht, niks mis mee, vriendelijke bediening, en met de deskundigheid van het personeel zit het wel goed. En ze verkopen spullen die je bij een mediamarkt niet aantreft

geloof me, diverse keren met een folder met aanbiedingen naar binnen gestapt, om wat te kopen. Krijg ik de mededeling dat er een goedkoper alternatief is, en wat niet in de folder staat. :love: Welke winkel heeft nou nog goedkopere spullen in de schappen staan dan de folder vermeldt? Meestal is het uitverkocht, en is er wat duurders.
Zo ben ik ooit met een WD externe HD met behuizing, 160 g voor € 69,- fluitend naar buiten gegaan

ultimate 123: daar krijg je geen spijt van. Metro halte Oostplein en dan 15 minuten lopen de Boezemstraat af, er gaat ook een tram. Of NS Blaak, dan is het 5 minuten langer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan