PC advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb nu in plaats van bij Alternate bij Azerty een systeem in elkaar gezet voor 761 euro. Ik denk dat ik hier een goed systeem aan heb voor games te spelen. Ik wil er zelf nog 22'' scherm bij kopen van 140 euro.

Zeg eens wat jullie van het syteem denken het komt eigenlijk steeds op hetzelfde neer als de vorige systemen. En ik ga er vanuit dat het een goede keus is.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B255977%5D=1&product%5B277368%5D=1&product%5B256849%5D=1&product%5B259143%5D=1&product%5B34640%5D=1&product%5B252831%5D=1&product%5B309506%5D=1&product%5B230944%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B79085%5D=1&product%5B235982%5D=1&product%5B7506%5D=1

Bedankt.

Grs.
 
Ja en wat denk je van mij systeem.

Volgens mij moet die goed zijn.

Grs.
 
ja die is goed
en hier komt dus ook nog een scherm bij van 140 euro dus intotaal gaat het ongv 900 euro kosten
 
Ja klopt.

Ik ga een Phillips scherm halen morgen bij de mediamarkt. En dan wil ik dit systeem laten maken bij Azerty.
Over de prijs ben ik redelijk tevreden ik wou niet hoger gaan als 800 euro voor de computer zelf maar een scherm wou ik er toch bij kopen.

Bedank allemaal bij het helpen voor het samenstellen van dit systeem.

Grs.
 
maar kan je nog even w8ten volgens mij kun je met dat budget (760 euro) wel een I5 kopen en die zijn een stuk sneller
ik ga ff wat samen stellen kijken of het kan
 
Je bent een voeding vergeten en een processor koeller dus komt er nog 60 euro bij.

Grs.
 
lol oeps vergeten alleen cpu koeler heb je niet bodig deze is standaard mee geleverd
alleen nodig als je wilt gaan overclocken
er komt dan ongv 50 euro bij voor de voeding en er kan nog geld van of gesnoept worden van het moederbord
 
welk moederbord zou je dan pakken want ik wil eigenlijk niet veel verder gaan als die 760 euro. En is deze videokaart niet minder want die heeft een snelheid van 850 mhz in plaats van 875 mhz.

Grs.
 
nee helaas lukt me niet om op 760 euro te komen
het is wel jammer want er zit een groot verschil tussen deze twee cpu's

de pc die jij hebt samen gesteld is prima!
 
En is de pc ook goed voor mogelijke games in de toekomst of zal hij snel achter lopen.

Grs.
 
de pc is toekomst gericht
AMD stapt niet snel af van zijn sockets en is dus nogsteeds nieuwe cpu's aan het maken voor de AM3 socket
PCIe zal ook niet zo maar veranderen
alleen de voeding kan een bottleneck vormen voor toekomstige videokaarten die je hier in wilt instoppen

dus prima pctje:thumb:
 
Oke wat voor voeding zal ik dan moeten pakken volgens jou ligt er aan wat die kost.

En ik bedoel ook met deze processor gewoon zoals de pc er nou bij staat kan ik daar ook nog lang mee vooruit met games of is het echt zo dat ik daar i5 voor nodig heb.

Grs.
 
deze cpu zal de komende 2 jaren gewoon alles draaien zonder problemen (hij staat bij de HIGH END CPU's)

als je van plan bent om een zwaardere videokaart te kopen kun je het beste 500/600 watt voeding kopen van OCZ of Corsair
deze kosten rond de 60/70 euro
 
Laatst bewerkt:
kan dit ook van een goedkoper merk zijn van 500 of 550 watt dat ik op het zelfde bedrag uitkom?
 
nee dat is onverstandig
een goedkope 550 watt voeding met bijv 20 amp is slechter dan een goede duren 450 watt voeding met 30 amp
koop daarom altijd een A-merk voeding!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan