PC advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windows78

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2010
Berichten
138
Hallo,

Heb even een vraag, ga binnenkort mijn stok oude p een beetje opkrikken naar pentium 4@ 3.42 GHZ socket 775! Maar heb geen mobo geen harddisk Alleen maar een NVIDIA 8600 GTS en een asus internet kaart en een Sound blaster LIVE 5.1 DIGITAL (ik weet niet hoe je dat noemt maar ze gaan in die grote slots ik dacht PCI) In iedergeval Het moet een systeem worden die bij mijn broertje NFSU2 aankan en minimaal Windows 7 aan moet kunnen (de 8600 draait goed) Kast heb ik ook (heeft hij zelf beplakt CPU koeler ARTIC Freezing, VOEDING heb ik ook al) Het moet minimaal een schijfruimte hebben van 500 GB. Ik denk dat ik alleen de Creative werg moet doen omdat hij niet draait onder windows 7 Wat raden jullie mij aan? Het gaat dus enkel om een mobo geluidskaart, harde schijf en Intern geheugen

alvast bedankt!

Groet,

Windows78
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, hij kan het wel doen zonder geluidkskaart. Heb wel dit gezien bij informatique ASUS P5KPL
Corsiar VS1GB x2 (werkt niet zoveel met de pc dus en hij zit het meest op de laptop met 4gb werkgeheugen maar wil een eigen pc om te gamen, meestal heb ik de laptop gejat)
Hitachi 500GB

totaal: 128 euro.

Nog andere mensen!
 
143 euro.
- 4 gb ram
- moederbord met geluidskaart
- 500 gb hardeschijf.
klik

Eerlijk gezegt zou ik aan een Pentium 4 niets meer uitgeven. Ik zou doorsparen voor een compleet nieuw systeem.
 
Klopt Woutertjuh88, maar ik heb hier een Pentium 4 extreme edition, tja en die wil ik best laten draaien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan