pc aldi

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinve

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Berichten
6
Hallo,

Ik wil denk ik een nieuwe pc kopen!
Want me pc is niet echt lekker meer en best oud!
Nu had ik een medion als computer!
Dat beviel best alleen word steets trager hoe ouder die word..
Aldi heeft nu een aanbieding!
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_49/OFF01.SHTML
Maar nu is mijn vraag is dit een goeie pc?
En kan ik meer krijgen voor dat geld maar dan b.v zelfbouw?
 
Is een prima pc mert uitstekende service van Aldi/Medion maar...

Waar wil je de pc voor gaan gebruiken?
 
ik denk dat je met zelf samenstellen in ieder geval niet goedkoper uit komt als je ditzelfde wilt, maar het is natuurlijk zoals mrmusic al zegt, wat wil je ermee gaan doen
 
Ik wil er mee downloaden met torrents en gebruiken voor msn en internetten.
Heb een playstation3 dus echt game doe ik daar eigelijk op maar michien in de toekomst ook wel een beetje game ofzoiets.
Maar je heb ook laptops van de aldi en volgens mijn zijn die ongeveer het zelfde alleen de hardeschrijf is groter?
En vista is niet echt mijn ding!
Maar michien is dat ook wel wennen
 
Laatst bewerkt:
Voor wat jij er mee wilt doen is die PC meer dan uitstekend geschikt, doen!:thumb:

Soms heeft Aldi inderdaad ook latop aanbiedingen, maar ik zou echt voor de pc gaan!
 
Maar je heb ook laptops van de aldi en volgens mijn zijn die ongeveer het zelfde alleen de hardeschrijf is groter?

nee er zijn wel meer dingen anders,
viedeokaart, en de processors
 
Bedankt allemaal voor snelle antwoorden!
Maar ik zet hem in me eigen kamer dan als ik in de avond wil slapen (logies) word ik dan niet wakker gehouden door de computer?
Of moet ik hem echt uit laten?
Want die oude die ratteld heel erg dus daar werd je echt wakker door gehouden!
 
ik denk dat je gewoon rustig kunt slapen, ik heb zelf precies zo'n soort pc, en heb nog nooit een ander geluid gehoord, als muziek :p of van een film
 
ik denk dat je gewoon rustig kunt slapen, ik heb zelf precies zo'n soort pc, en heb nog nooit een ander geluid gehoord, als muziek :p of van een film

Oke want op de site staat dat ie fluister stil is maarjah wat je daar altijd van moet geloven..
Ik denk dat ik hem koop en als het niet bevalt breng ik hem gewoon terug binnen die 30 dagen:p
Maar is het ook echt een game pc of?
 
je kunt er goed mee gamen, dus als je hem vooral voor lichtere dingen gebruikt heb je er een top-pc aan
 
Het is een prima systeem waarop je ook goed kunt gamen, maar het is GEEN specifiek gamesysteem, maar dat hoefde ook niet zei je
 
Oke nou woensdag is pas de aanbieding dus kan er nog even overna denken!
Er is echt zeer snel gereageerd!
Bedankt allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan