Pc amd athlon 64

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haegendoorn

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Berichten
36
Is dit wat?

PC Amd Athlon 64 LE 1600

Metalen Behuizing
480 Watt Voeding 12 cm Fan
Asus M2V-MX/SE
Amd Athlon 64 LE 1600 (2.20 Ghz)
512 mb ddr2 Geheugen
80 gb Harddisk
Cd Writer

Prijs: € 179

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Ik snap niet helmaal wat je bedoeld maar als je deze tweedehands kan kopen is hij wat aan de dure kant maar ik weet niet of je dit bedoeld.

Modag
 
Nou, ik kan 'em nieuw kopen, maar vroeg me af of het een redelijke computer is.
 
Hoi,

Dan is mijn vraag wat wil er mee doen.
en welk besturingsysteem wil er op hebben.

Modag
 
Hoi,

Daar is hij wel geschikt voor ik zou allleen een reepje van 512mb geheugen erbij doen dan loopt hij wat prettiger .

Modag
 
Hoi,

Ja je hebt voor niet te veel geld toch een nieuw systeem alleen ik mis een videokaart klopt dat?

Modag
 
pas wel op met dat moederbord, die heb ik gehad maar een de nieuwe Ati kaarten werken er NIET op en de 8800gt ook niet.
misschien beetje overdreven voor dat systeem maar misschien voor later:D
 
pas wel op met dat moederbord, die heb ik gehad maar een de nieuwe Ati kaarten werken er NIET op en de 8800gt ook niet.
misschien beetje overdreven voor dat systeem maar misschien voor later:D

ook niet met de laatste bios updates of is dat niet relevant? Welke grafische kaarten werken dan wel (volgens mij is 128mb genoeg)?

alvast bedankt voor het advies,

p.s. zou jij het laten om deze pc te kopen of niet? Er zit wel 3 jaar garantie op (dat is al inclusief de prijs)
 
Hoi,

Ja je hebt voor niet te veel geld toch een nieuw systeem alleen ik mis een videokaart klopt dat?

Modag

volgens http://www.vobis.nl/?ID=ProductDetail&ProductID=158772
'Deze ASUS M2V-MX SE, is zeer stabiel en belooft je een heleboel plezierige computeruurtjes. Zeer compleet uitgevoerd met onboard VGA, DDR2 en ook nog eens 6-kanaals geluid. Dit moederbord bied je alles wat je hartje begeert.'

256 mb on board is meer dan voldoende voor het doel van deze pc
 
Hoi,

Ja hoor dat is voldoende en als je toch geen andere videokaart wil zeker. En het is zeer aantrekkelijk met die drie jaar garantie.
En als je hem gaat kopen zou je dat probleem van de losse videokaart voor kunnen leggen misschien dat ze het even willen proberen in de winkel als ik tenminste goed begrijp dat je hem bij Vobis wil kopen.

Modag
 
Hoi,

Dat ziet er niet verkeerd uit ,maar ik heb geen koop plannen maar je weet dat de shop zich in Belgie bevind.


Modag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan