Pc blijft booten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk ben ik er achter.
Na een clean instal wat software uit het lijstje geïnstalleerd.
Toen kwam ik bij Acronis True Image v11.
Installeren ging goed, maken van secure zone ook. Echter na het creëren van een image ging de pc na het opnieuw opstarten weer in de herhaalde bootmodus.
Met de Vista dvd getracht op te starten in de veilige modus, laatst juist werkende configuratie, opstartherstel en systeemherstel...... dus niet.
Vista weer opnieuw geïnstalleerd. Daarna eerst een oudere versie van Acronis True Image(v10) er op gezet... secure zone aangemaakt en een image gemaakt en zie hij start gewoon op :rolleyes:
Hopelijk blijft hij nu werken anders mag die van mij definitief met pensioen :D
Toch vreemd hoor ik heb de Acronis v11 op diverse pc's draaien zonder problemen.
 
Zeker vreemd maar misschien icm de betreffende hardware dat het een probleem geeft.
 
Mooi dat het dus is opgelost en dat we de reden weten.:thumb:
 
Hopelijk ben ik er achter.
Na een clean instal wat software uit het lijstje geïnstalleerd.
Toen kwam ik bij Acronis True Image v11.
Installeren ging goed, maken van secure zone ook. Echter na het creëren van een image ging de pc na het opnieuw opstarten weer in de herhaalde bootmodus.
Met de Vista dvd getracht op te starten in de veilige modus, laatst juist werkende configuratie, opstartherstel en systeemherstel...... dus niet.
Vista weer opnieuw geïnstalleerd. Daarna eerst een oudere versie van Acronis True Image(v10) er op gezet... secure zone aangemaakt en een image gemaakt en zie hij start gewoon op :rolleyes:
Hopelijk blijft hij nu werken anders mag die van mij definitief met pensioen :D
Toch vreemd hoor ik heb de Acronis v11 op diverse pc's draaien zonder problemen.


heb het zelfde probleem maar dan in virtual pc ook de herhaalde bootmodus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan