PC blijft crashen

• Onderwerp starter Onderwerp starter friz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
zou je niet eerst je harde schijf formatteren. Voordat je iets nieuws koopt??

Amaai, dat klinkt bijna als een verwijt???:8-0:

Ik defragmenteer regelmatig en heb vorige week nog mijn schijf geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd.
Het probleem blijft.
Daarnaast wou ik sowieso een nieuwe voeding daar mijn huidige teveel kabaal maakt.

Momenteel heb ik problemen met mijn harde schijf (gelukkig is die nog in garantie) en zal na vervanging alles nog eens testen, hopende dat het probleem daar lag.

Laatst bewerkt:
He,

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem als jou. Tijdens het spelen van games of soms bekijken van video loopt ie vast en blijft alles hangen (geluid incl), of hij reboot direct. Ik heb ook al alles geprobeert. Ik dacht dat het kwam omdat ik een asus moederbord en videokaart had. Hier had ik meer klachten over gekregen.

NU heb ik net een nieuwe fx5900, van POV. En weer dezelfde verschijnselen. ZOu het komen omdat er nogal wat stof in mijn kast zit?? Dit lijkt me toch niet, aangezien de videokaart net nieuw is, en toen ik mijn computer nieuw had, dit probleem ook al had.

Zou het dan het moederbord zijn?? Dat zou haast wel de meest logisch verklaring zijn. Dat het agp slot niet goed is ofzo... Of anders de hd. Daar heb ik ook wat problemen mee. Sommige bestanden kan ik niet verwijderen, in gebruik ***t ie. ALs ik een uitgebreide hd check doet dat zijn er ook nog wel sectoren onleesbaar...

Specs:

AMD XP 2600+ 333+ (cpu)
OUD - Asus Geforce 4 TI 4800 SE 128 MB DDR (videokaart)
NIEUW - POV FX5900 XT 128 MB DDR (videokaart)
Asus A7V8X-X LAN / VIA KT400 (moederbord)
512 MB DDR/333 PC2700 Kingston (ram)
MAXTOR 80G 7200RPM (DiamondMax Plus 9 6Y080PO ) 8MB Cache (hd)

Hoi

Nou als ik het zo lees en uit eigen ervaring is je ram geheugen stuk.
vervang die eens en ik denk dat je je probleem kwijt bent

Groeten Johnny Boy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan