Pc blijft hangen bij het opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vuurblaf

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2008
Heey was vandaag bij me oma en had een antivirus op die computer gedownload ( de nieuwe nod32) , ze had al kasparky antivirus ofzo , maar die licentie was voorbij, dus ik had nod32 geinstalleerd en vervolgens bleef de computer vastzitten. Dus ik had de computer gereset en opnieuw aangedaan en nu zit het vast bij het opstarten. De pc is volgens mij gecrasht omdat er 2 antivirussen zijn. Ik heb geprobeerd om met de veilige modus op te starten en dat heeft ook niet gewerkt. Kan ik die 2 antivirussen verwijderen zonder dat de computer helemaal aan moet ik bedoel aangemeld is bij windows?
(ik kan niks doen niet eens op start drukken niks komt op de beeld, na 1 uur w8ten komt alles maar het blijft vastzitten)
Hoop dat iemand hier raad op heeft

dankje:)

dat krijg je als je illegale downloads op een computer zet.

Hoi !

Tja, mogelijk tegelijk met NOD32 'n virus binnengehaald.....

Probeer es in veilige modus op te starten, en de virusscanners zowel als andere rommel te verwijderen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, mogelijk tegelijk met NOD32 'n virus binnengehaald.....

Probeer es in veilige modus op te starten, en de virusscanners zowel als andere rommel te verwijderen.

Greetz,

Harry.

heey heb ik geprobeerd , maar veilige modus is als je je wachtwoord hebt vergeten enzo
en btw die andere gozer zegt dat krijg je als je illegale dingen download, daar ligt het helemaal niet aan want op deze pc heb ik die nod32 ook en het werkt goed. De probleem ligt aan de 2 antivirussen, daardoor is het gecrasht.

heey heb ik geprobeerd , maar veilige modus is als je je wachtwoord hebt vergeten enzo
en btw die andere gozer zegt dat krijg je als je illegale dingen download, daar ligt het helemaal niet aan want op deze pc heb ik die nod32 ook en het werkt goed. De probleem ligt aan de 2 antivirussen, daardoor is het gecrasht.

Veilige modus is er juist om problemen zoals dit mee op te lossen en niet alleen voor als je, je wachtwoord vergeten bent van je account.

Maar goed je kan ook systeemherstel proberen te doen in veilige modus

Start>Programma's>Bureau-accesoires>Systeemwerkset>Systeemherstel

Kies dan de datum voor je de virusscanner geinstalleerd hebt.

Misschien zal dit het probleem oplossen

Groet, Robin

als je het allemaal zo goed weet en je wilt niet gebruik maken van de optie's die de mensen je bieden (die andere gozer zegt dat krijg je als je illegale dingen download,
zit je bij dit forum verkeerd!
dus of je volgt de raad op, of je zoekt het lekker zelf uit:confused:

Veilige modus is er juist om problemen zoals dit mee op te lossen en niet alleen voor als je, je wachtwoord vergeten bent van je account.

Maar goed je kan ook systeemherstel proberen te doen in veilige modus

Start>Programma's>Bureau-accesoires>Systeemwerkset>Systeemherstel

Kies dan de datum voor je de virusscanner geinstalleerd hebt.

Misschien zal dit het probleem oplossen

Groet, Robin

hey Robin, de probleem is da tje alleen de bureaublad ziet en dan kan je niks doen helemaal niks, niks werkt, ik kan niet eens op start klikken en vervolgens naar programma's etc te gaan

hoop dat je een ander raad voor me hebt:P

hey Robin, de probleem is da tje alleen de bureaublad ziet en dan kan je niks doen helemaal niks, niks werkt, ik kan niet eens op start klikken en vervolgens naar programma's etc te gaan

hoop dat je een ander raad voor me hebt:P

Probeer Windows eens te herstellen

http://support.microsoft.com/kb/307654

De link bied meer info hier over

een opdracht die misschien je wel kan helpen is Chkdsk /p

Je moet via de cd op starten maar dat staat wel in de link wat je moet doen.

Groet, Robin

weet je wat **** it, niemand weet wat ik moet

ik heb geen cd , ik kan niks doen , liever de pc weggooien.

Hoi !

Als je geen XP-CD hebt en geen bijgeleverde herstel CD, en je tevens niet probeert die alsnog te lenen - downloaden - kopen blijft er weinig anders over dan je PC ter reparatie aan te bieden bij de plaatselijke PC-boer.

Het forum hier heet @helpmij; en niet: doe alles voor mij !!

Uit het raam gooien kan inderdaad ook nog.........

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als je geen XP-CD hebt en geen bijgeleverde herstel CD, en je tevens niet probeert die alsnog te lenen - downloaden - kopen blijft er weinig anders over dan je PC ter reparatie aan te bieden bij de plaatselijke PC-boer.

Het forum hier heet @helpmij; en niet: doe alles voor mij !!

Uit het raam gooien kan inderdaad ook nog.........

Greetz,

Harry.

sinds wnr heb ik gezegt dat ze alles voor mij moeten doen, ik vind dat ze me goed geholpen hebben toch, ik regel die xp cd wel maar dan hoef jij niet zo boos te worden.

Hoi !

Tja.......
Citaat:

Junior Member

Einde citaat.

Wie is er nu boos ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja.......
Citaat:

Junior Member

Einde citaat.

Wie is er nu boos ?

Greetz,

Harry.

haha:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan