pc blijft hangen in de opstart procedure

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamerjerome

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Berichten
43
ik heb een vraag mijn pc start niet meer op hij restart constant hij begon ermee sinds mn gta iv vast liep dus dacht ik ik restart mn pc maar dan maar tot grote spijt logt hij niet meer in en blijftie hangen bij het opstarten op het moment datie normaal naar windows ging inloggen restartie en zo gaat dat constant maar door :confused: is er iemand die weet hoe ik dit kan verhelpen of door wat dit komt?
 
veilige modus geprobeert(f8)???
jah maar had daar gaatie ook niet verder mee en als ik automatish herstarten als er een fout is uit zet komt er een blauw scherm met de melding "stop fatal system error the windows logon process system process terminated 0x0000135 the system has been shut down'':confused: ik weet hiet niet zeker maar ik gok dat mn harde schijf is doorgebrand ofzo :(
 
Ik denk dat je de repair console van Windows moet proberen.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n windows expert dat ik het ook kan uitleggen.

Maar je moet dus starten met de windows cd. Dan op het juiste moment op R drukken van Repair.
Dan kom je in een soort dos-schermpje terecht.

Daar typen:
Fixboot c: (enter)
en daarna Fixmbr
(of andersom...)

Ook chkdsk wil wel eens helpen.
 
bedankt mensen ik heb het met de cd van windows xp verholpen ;) ik had eerst default settings terug gezet naar het oude daarna met de xp cd een dag terug gezet bedankt voor jullie hulp:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan