PC blijft hangen na installatie van een programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korten

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Iedere keer als ik een programma installeer en de software vraagt of de pc mag herstarten gebeurt het herstarten maar krijg ik niet meer het beginscherm van XP maar een zwart scherm met in de linkerbovenhoek een knipperende cursor :( :( :(
Wat kan het probleem zijn ?????
Ook als ik de PC niet direct laat heropstarten krijg ik dit probleem :confused:

En hoe lang heb je gewacht

Meestal betekent dat hij bezig is.

A) hoe lang heb je gewacht.
B) hoe kom je dan weer terug in XP.

Eric.

Eric,

ik heb dit altijd bij installatie van nieuwe software.
Ik heb in het begin soms de pc een uur laten opstaan maar hij blijft op het zwarte scherm met knipperende cursos hangen. De resetknoppen hebben dan ook geen effect.
Ik moet altijd de stekker van de pc uittrekken en dan terug opstarten zoals een koude start. Windows XP geeft dan aan dat er vorige keer niet deftig is afgesloten en start in veilige modus. Daarna komt het vertrouwde XP hoofdscherm.

Korten :(

Ik ben bij gebruikersaccount gaan checken en iedereen staat aangeduid als "Beheerder van deze computer".
Moet volgens mij voldoende zijn om programma's te mogen installeren. :rolleyes:

Heb je nog een ander idee waaraan het kan liggen ???

Ik heb even geen XP bij de hand

Ik weet dat je door tijdens inloggen op Ctrl + Alt + Del te drukken in XP in administrator kunt komen.

Ik weet niet wat de rechten zijn van de door jou aangegeven beheerder, maar mogelijk heb je gelijk.

Je kunt het een keer proberen,

Voor mij blijft het een vreemd probleem, want als ik je goed begrijp start hij daarna wel weer op en is bijkbaar de software wel goed geïnstaleerd.

Eric.

Laatst bewerkt:
Eric,

ik zal het eens uitproberen Ctrl alt del. :thumb:
En laat je dan nog iets weten

Korten:thumb:

Ctrl + Alt + Del

Hij zal je wel om een wachtwoord vragen.

Soms is er tijdens installatie geen wachtwoord opgegeven en volstaat een [Enter].

Is het verder nog gelukt ??

Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan