Pc blijft hangen op logo Pentium 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

het batt. ziet eruit als een groot horloge batt. en zit meestal naast de geheugenbankjes en vlak bij de processor! deze kun je er zo uit wippen! Pas wel op met statisch geladen kleren ed. als je de batt. na een tijdje er weer indoet, is je bios zegmaar weer terug in de fabrieksinstellingen! maar als je je niet lekker voelt bij deze actie of het niet vertrouwd moet je het niet doen! Ik weet wel dat medion een goede service heeft, en een goede naam met garantie's enzo. Ze doen niet snel zo moeilijk! (eigen ervaring)

Gr,
Chico.:thumb:

en dus jij bent zo'n beetje de harware man chicko 79 :P
bwa ik ben niet echt direct van plan om de pc te gaan openvijzen maar als het volgens jou geen kwaad kan kan ik dat best eens proberen :thumb:

Ik doe id veel met hardware!:p
Maar ik weet bijna zeker dat je via del in je bios moet raken! Misschien was je timing niet goed:confused: Probeer zodra je de pc aan drukt herhaaldelijk op de DEL toets te drukken!
Anders ook ander gangbare toetsen proberen. (F10, F11,)
Gr,
Chico.

ok ik zal morgen dan nog eens een aantal keren met de esc toets proberen en de f-toetsen :thumb: :)

Hetzelfde probleem

Ik heb een medion met een Pentium en heb sinds een paar weken exact hetzelfde probleem.
Ik ben verder aan het zoeken voor een oplossing.
Misschien een typisch Medion probleempje ??:shocked:

oplossing

Hallo, ik heb even gegoogled.
vond toen onderstaande quote:

Medion (Aldi) pc neem ik aan? Stekker eruit, en dan even de powerknop ingedrukt houden. Stekker er weer in en voila...
Blijft een vaag maar veel voorkomend probleem met Medion pc`s.

heb het geprobeerd en......HET WERKT :D:thumb::love::p:o

ja, het is een medion maar ik weet niet of het probleem zich nog voordoet op de pc van mijn ouders want ik heb nu mijn laptop al een tijdje terug maar toch bedankt :D

Wanneer de stroom dan af de pc is moet je de powerknop even indrukken?
loslaten na een tijdje, de stekker erin steken en dan zou het opgelost moeten zijn?

ja het probleem deed zich allesinds niet meer voor nadat ik de stroom ervan had afgeschakeld, maar het probleem kwam wel steeds terug...

zou het dan hiermee opgelost zijn?

Ik had het probleem met een oude PC. Deze kwam vaak wel weer 'los' na een paar minuten. Net of er tijdens de POST ergens iets blijft hangen.

Wellicht na verloop van tijd te verhelpen met een bios upgrade.

ja ik heb het nog eens gevraagd aan mijn ouders maar het is nu toch al een week niet meer voorgekomen en dat is goed hé denk ik :D

Ja de bios updaten zou misschien een goede oplossing geweest zijn...
maar ik geraakt echt niet in mijn bios :S
Ik weet dat je niet in je bios moet geraken om te kunnen updaten, toch allesinds niet bij acer maar dat lukte gewoon al niet

ah ja nu begrijp ik het :P
ik heb het inderdaad dan verkeerd gedaan:o
bedankt voor het te melden:D

TS kreeg de tip om via DEL in de bios te komen en hij probeerde het met ESC :confused:

Ja en als je dat er nu meteen bijzet...dan werkt dat zeer verhelderend.
denk er in het vervolg aan dat niet iedereen begrijpt wat er getypt wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan