PC blijft hangen steeds.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaNnY112

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2006
Hoi hoi,

Ik heb een probleempje met de computer, sinds gister bleef hij vaak na een tijdje op internet te surfen etc. vast hangen dan weer na 10 min dan weer 2 uur later. Vanochtend geen problemen maar nu begint weer hetzelfde probleem alleen veel erger hij blijft nu zelfs vasthangen terwijl hij het systeem opstart en in het startselectie menu van veilige modus etc. hij reageerd op helemaal niks. Eerst dacht ik dat het de harde schijf was dus ging ik met een stand alone windows bootdisk (Dus windows die draait vanaf CD) booten maar tot mijn verbazing bleef hij ook hier vasthangen meerdere malen wat dus betekend dat het geen harddisk probleem kan zijn, ik weet veel van computers en dergelijke maar ik zou echt niet weten wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen, wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Hallo, je vraag is verplaatst naar de juiste sectie.
Heb al even in de kast gekeken of deze stofvrij is?
Misschien heb je hier nog iets aan?

Stof uit de kast gehaald zat aardig vol ook ventilator.....ik zal nu es memtest uitvoeren

Stof uit de kast gehaald zat aardig vol ook ventilator.....ik zal nu es memtest uitvoeren

Memtest levert niks op, ook met de stof uit de kast niet.

PC blijft nog steeds met grote regelmaat vasthangen.

Iemand een andere idee?

op het moederbord: lekkende condensators. Van die cilindervormige dingen. Die regelen de spanning, zijn ze kapot, dan kan dat voor instabiliteit zorgen.

ahhhh....ik zie er op het eerste gezicht geen lekken, misschien moet ik toch maar ermee naar een pczaak

Zo vlug geven wij hier niet op hoor. Hoe staat het nu met je temperaturen en je voltages.

Zie screenshot ik zelf weet niet echt wat normaal is....

Bijlagen

• ScreenShot002.jpg
    ScreenShot002.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 44
Beetje onduidelijk progje, maar ik denk dat je cpu boven de 80 graden zit en das niet gezond. Kunje eens met speedfan kijken voor de zekerheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan