pc blijft herstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mijnmieke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2011
hallo iedereen ik zit met een probleempje. als ik men pc wil opstarten krijg ik men eerste scherm waar op komt boot from cd (druk op een toets om je pc op te starten via cd rom) en als ik op een toets duw dan kijg ik een korte peiptoon en herstart hij.Eens hij herstart krijg ik geen scherm meer te zien en telkens die korte peip en blijft hij herstarten.wat ik wel heb is dat als ik hem opstart en ik duw niet op een toets dat het scherm blijft staan maar eens ik druk krijg ik telkens hetzelfde probleem weer.Ik heb ook al geprobeerd om in bios te geraken of opstarten in veilige modus maar niks lukt.dus geraak er gewoon niet op. het moederbord en alles heb ik laten testen en alles is ok (of ik moet iets verkeerd hebben aan gesloten op het moederbord). Weet er soms iemand wat dit kan zijn aub want word er gek van. Indien dit helpt het moederbord is een SL-75FRN2-L - SOLTEK. Hopelijk kan er hier iemand me helpen ermee want is de pc van de kindjes. Alvast bedankt voor de reactie's

Hoi
Wil je windows op die pc installeren of is het niet de bedoeling dat je opstart van cd/dvd rom?
Heb je de pc uit elkaar gehad ofzo?

de pc is uit elkaar geweest ja en de bedoeling is dat ik er een windows xp opzet die ik juist heb gekocht in de winkel. dus het zou wel kunnen dat er iets niet goed is aan gesloten. ik heb een grijze kabel los liggen met allemaal kleine zwarte fiches op met naam, l-out l-ret, r-out l-ret,mic-power,gnd en mic-in. dan heb ik nog een fuine witte met fiche en daar staat op power led-, een dunne blauwe waar op staat power led + en een dunne rood met wit waar op staat hdd led die allemaal niet aangesloten zijn. heeft het daar iets mee te maken of niet dat weet ik niet maar het is een korte piep dat ik krijg en hij herstart drie keer telkens met korte piep. wanneer hij de derde keer herstart blijft hij draaien maar zie ik niks op men scherm meer.

Dat heeft er waarschijnlijk alles mee te maken..kan je er een foto van maken en hier posten mss?
geheugenmodules al eens aangedrukt zodat ze aan beide kanten goed inklikken?

Laatst bewerkt:
SL-75FRN2-RLSL-75FRN2-L.htm

dat is men moederbord momenteel.

ik heb een zwart stukje om die fiches op te steken wat bestaat uit kleine pinnetjes te zien op de foto recht onderaan. vanboven eerst 4 dan geen en dan negen en onderaan 14 naast een waar op het 11 en 12 onderaan men fiche steekt van power sw en op de linkse vier speaker fiche met een rond blokje aan. wat betreft een foto nemen van mijn pc dat kan ik momenteel niet daar men toestel hier niet is.

De afbeelding is niet te zien.

De (vermoedelijk zwarte) stekkertjes hebben allemaal een aanduiding zoals je zelf al hebt kunnen zien.
Deze corresponderen met de aansluitingen op je moederbord.
Anders moet je de handleiding van je moederbord er bij pakken.
Resume, aanduiding stekkertje hoort bij aanduiding op het moederbord.
Het zijn erg kleine lettertjes, dus misschien een zaklamp erbij gebruiken.

PS. Waarom vraag je de persoon niet die hem gedemonteerd heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan