PC blijft maar opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

12345anne

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Berichten
4
Hallo,

Mijn pc blijft maar herstarten en ik kom het systeem dus niet in. Ik had gelezen dat je bij het opstarten F8 moet indrukken om in de veilige modus te komen, maar dat doet ie ook niet.

Natuurlijk kan ik wel de windows CD erin doen en kijken of het zo wel lukt, maar ik ben bang mijn bestanden dan kwijt te zijn.
Kan iemand mij hierin advies geven?
Is er bv een manier om die bestanden veilig te stellen of van die schijf te halen en dan de hele pc te herinstalleren?

Hartelijke groet,
Anne
 
Hallo heb je toevallig avg virusscanner ? want er is een update die dat veroorzaakt mvg
 
Bedankt voor de reacties.
We hebben er vanavond aan gewerkt, en vraag me niet wat we allemaal gedaan hebben, maar het was gelukt om in de veilige modus de pc op te starten. AVG doet het in ieder geval niet meer, die geeft de melding dat het bestand user32.dll onvindbaar is. AVG zal dat verwijderd hebben.

De beschrijving op de AVG site is mij iets te hoog gegrepen en de schrik slaat me al om het hart als ik lees wat er mis kan gaan.
De pc staat nog steeds in de veilige modus en ik durf hem ook niet meer af te sluiten nu. Misschien een stomme vraag, maar kan ik niet gewoon ergens het bestand downloaden en op de oude plaats zetten?
 
Ik heb op de pc al een ander bestand met de naam user32.dll gevonden. Het stond in de windows\ServicePackFiles\i386 map.
Maar waar moet ik het nu zetten zodat de pc weer gewoon kan opstarten en ik AVG kan updaten ? (in veilige modus kan ik geen contact met internet krijgen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan