pc blijft opnieuw opstarten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
658
Mijn pc gaat wel 15 keer per dag uit, blauw scherm dat er iets fout gegaan is, en an start ie opnieuw op. Heb dit al tijden, alles al gedaan (virus, spyware, schijfcontrole,geheugen, hardware) maar alles is gewoon goed. Dus uiteindelijk maar ff een printscreen gemaakt in de hoop dat mijn helpmij-ers mij kunnen helpen. Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • foutmelding1.doc
    90 KB · Weergaven: 45
jack43 zei:
Mijn pc gaat wel 15 keer per dag uit, blauw scherm dat er iets fout gegaan is, en an start ie opnieuw op. (..) Dus uiteindelijk maar ff een printscreen gemaakt
Ten eerste: heb je nog steeds twee HD's met Vista op de andere?

Die blauwe schermen hebben ook een foutmelding. Die kun je bekijken door het opnieuw opstarten uit te schakelen.

Muis op icoon Mijn computer, rechtsklikken, dan Eigenschappen. Tab Geavanceerd, daarna onderste van de drie knoppen Instellingen.

In volgende tabkaart onder de regel Systeemfouten het vinkje weghalen voor de onderste van de drie regels: De computer opnieuw automatisch opstarten.

Daarna wachten op het blauwe scherm, dat nu blijft staan, en de foutmeldingen letterlijk overnemen in je volgende bericht hier.
 
Sorry, ben ik weer, was ff druk Boeing. De foutmeldingen zijn soms verschillend, maar vaak is de volgende melding te zien: Pagefault in nonpaged area. Zegt me niets, ook google is zuinig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan