:: PC Blijft opnieuw opstarten::

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelandv89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
1
Gisteravond heb ik mijn PC afgesloten en ben ik erbij weggelopen.
Vanochtend kwam ik erachter dat hij hier nog steeds mee bezig was(vast gelopen).
Enige optie was reset button. Het opstarten ging zonder probleem, kreeg me bureaublad te zien en alles leek oke. Opeens flits hij uit en gaat mijn computer opnieuw opstarten.
Sindsdien doet hij dit telkens weer.
Wat ik geprobeerd heb is via veilige modus een systeem herstel toe te passen.
Ik selecteerd een datum druk op volgende en weer op volgende maar er gebeurd helemaal niks. Voorlopig heb ik hem uitgezet maar ik weet bij god niet hoe ik dit probleem moet oplossen. Graag oplossingen!

Mvg,

Roel Verburg
 
Schakel het opnieuw opstarten even uit:

1. Ga naar --> Deze computer
2. Rechter muis--> Eigenschappen
3. Ga naar --> Geavanceerd
4. Ga naar -->Opstart-Herstel Instellingen
5. Vink uit: "de computer automatisch opnieuw opstarten"


Als het goed is krijg je nu i.p.v. dat hij opnieuw opstart een foutmelding.
Plaats die even hier.
 
Zelf opnieuw opstarten van de pc.

Mijn computer gaat ook steeds vanzelf opnieuw opstarten. Maar dit kom theel regelmatig voor. Als ik ong. 20 minuten de pc aan laat staan gaat hij weer opieuw opstarten.
Is hierbij ook de oorzaak dat de pc een fout ziet en vanzelf opnieuw gaat opstarten?
Ik heb ook iets gehoord over een lege batterij van de moederbord. Ze zeggen als die leeg is dat de pc steeds opnieuw opstart. Dat kan best het geval zijn bij mij omdat, ik deze pc al zo een 5/6 jaar heb. Ik hoop dat u zo snel mogelijk antwoord kunt geven.

Dank u wel,

Mohtje61
 
Mijn computer gaat ook steeds vanzelf opnieuw opstarten. Maar dit kom theel regelmatig voor. Als ik ong. 20 minuten de pc aan laat staan gaat hij weer opieuw opstarten.
Is hierbij ook de oorzaak dat de pc een fout ziet en vanzelf opnieuw gaat opstarten?
Ik heb ook iets gehoord over een lege batterij van de moederbord. Ze zeggen als die leeg is dat de pc steeds opnieuw opstart. Dat kan best het geval zijn bij mij omdat, ik deze pc al zo een 5/6 jaar heb. Ik hoop dat u zo snel mogelijk antwoord kunt geven.

Dank u wel,

Mohtje61
Dat zou heel goed kunnen. Je kan dan het beste gewoon een nieuw batterijtje kopen, kost 3 euro ofzo :). Je kan ook proberen wat Raymond heeft gepost.
 
Foutmelding?

Ik heb gedaan wat Raymond heeft gezegt. Er is inderdaad een foutmelding gekomen.
Mijn scherm werd blauw en er stond iets in dat de pc wordt afgesloten om schade te voorkomen en nog heel wat andere dinge. Heeft iemand hier verstand van en een oplossing ervoor. Ik wil graag weten wat ik er tegen kan doen. Want het is best wel irritant dat mijn pc nu nogsteed opnieuw opstart.

Dank u wel,

Mohtje61
 
Tja, ik/we zou toch echt die foutmelding moeten weten voor we verder kunnen.
 
Raymond mag ik misschien jou msn? Ik heb een paar foto's gemaakt wat er komt voordat de pc vanzelf sluit. Ik ben niet iemand die slim is met computers. Maar misschien staat er iets belangrijks in de foto's. Dus ik heb eigenlijk graag dat het privé gaat.

Alvast bedankt,

Mohtje61
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan