PC blijft rebooten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speldenknop

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Beste allemaal,

Gisteravond wil ik mijn pc opnieuw opstarten vanwege een software installatie (bluetooth dongle van Sitecom) echter sindsdien blijft mijn PC hangen bij het opstarten na het windows logo scherm. Hij laadt dan de 2 dvd drives, geeft zwart beeld en start weer opnieuw op.Dit gaat oneindig door. Ik kom ook niet meer in mn BIOS en ook lezen van een windows installatie cd-rom werkt niet.
De PC is ook niet te heet want vanmorgen deed hij precies hetzelfde.
Een maand geleden was ook mijn videokaart (9800 pro 128mb) kapot.

Zou nu weer iets de geest hebben gegeven?

Jammer

Ik heb het al vaker gezegd, iedereen zou bij eigenschappen van "Deze Computer" automatisch opstarten bij fout uit moeten zetten.

Je krijgt dan nl. je blue screen te zien en kan je dus lezen waarom hij niet wil. Maar ok.

Probeer eens of hij in veilige modus wilt starten, dan de software van die dongle verwijderen. Dan zal hij het wel weer doen.

Eric.

Eric: beter lezen: hij heeft handmatig de pc herstart door een softwareinstallatie en hij zegt juist dat hij niet verder komt dan de bios, dus windows heeft hier geen ene kloot mee te zien:shocked: Doe eens een biosreset: stekker uit stopcontact en biosbatterijtje op het moederbord een minuut of 10 uithalen.

Hij ziet het windows logo scherm nog , dus komt hij wel voorbij de bios .

Of ......... lees ik het niet goed.;)

Ehm, en hij geraakt ook niet in het bios, lijkt me dus eerder een hardwareprobleem.

Mijn computer laadt windows tot en met het windows logo. Hierna zie ik dat hij de 2 dvd spelers laadt, geeft dan zwart beeld voor een paar sec. en valt dan weer uit en gaat opnieuw opstarten.. enz. enz. enz.

Er zit geen cd in de dvd spelers en ook van een windows cd wil hij niet opstarten.

Als ik DEL indruk om in mijn BIOS te komen geeft hij een zwart beeld met een liggend streepje knipperend en doet dan niets meer. Ik kom dus niet mijn BIOS in.

Als ik de reset knop indruk als hij bij het windows logo aan het laden is, start hij gewoon weer opnieuw op en geeft dan het scherm met de keuzes als veilige modus en systeemherstel. Beide opties geprobeerd maar zelfde verhaal.. hij blijft vastlopen na het windows logo en start daarna weer opnieuw op.. oneindig

Harde schijf er even afgooien , dan moet je in de bios kunnen komen .

lukt dat niet dan is er idd iets serieus kapot vrees ik .

ik heb gister mijn mobo gereset dmv jumpertje.. heeft geen effect gehad..

als ik op F8 druk geeft hij een blauw scherm met de volgende foutmelding:

c000021a

Ik zal vanmiddag proberen mijn pc te starten zonder HD

k heb mijn HD eruit gehaald en ook dan komt hij niet in bios.

de HD in een andere PC gestopt als master maar ook dan wil hij hiervan geen windows opstarten: hetzelfde gebeurd; de PC blijft opnieuw opstarten.

Toen de HD als slave gezet en dan kan ik wel gewoon de mappen in enzo. Het enige probleem is nu dat ik de map mijn documenten niet in kom (waarschijnlijk omdat dit de administrator account is?) en een andere gewone gebruikersaccount kan ik wel inkomen via Documents and Settings.

Hoe kan ik nu bij mijn documenten komen zodat ik deze kan back-uppen en windows opnieuw kan installeren.

Of kan ik op een andere manier windows erop gooien zodat alle bestanden blijven staan? Als ik instal kies bij het booten vanaf de windows cd garanderen ze namelijk niet dat de map mijn documenten blijft staan op de HD...

Niemand die mij kan vertellen of bij herinstallatie van Windows XP (zonder formatteren) de map mijn documenten verloren zal gaan of niet?

Of heeft iemand anders een oplossing om deze map van de HD af te halen als de volgende melding wordt gegeven:

L:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten is niet toegankelijk.

Toegang geweigerd.

Als je servicepack twee hebt geinstalleerd dan kun je tijdens het opstarten op F8 drukken voor het opstartmenu. Kies hier de optie dadt lijkt op Systeemcrash. Als je die opstart zul je ook je BSOD zien...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan