pc blokkeert na week vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.
ata kabel

na het openen van de pc zag ik dat die ata, rode kabel vanboven niet goed vastzat, de "klemmetjes" voor het op die plek te houden zijn namelijk afgebroken..

dus: als het mogelijk is dat deze niet was aangesloten, zorgt dit dan voor : de bak die werkt goed maar we krijgen geen beeld + de biepjes? of niet en is dit dus een ander probleem?

hoe zou ik die terug kunnen vastzetten?

na het openen van de pc zag ik dat die ata, rode kabel vanboven niet goed vastzat, de "klemmetjes" voor het op die plek te houden zijn namelijk afgebroken..

dus: als het mogelijk is dat deze niet was aangesloten, zorgt dit dan voor : de bak die werkt goed maar we krijgen geen beeld + de biepjes? of niet en is dit dus een ander probleem?

Miss met tape of duck tape anders effe een nieuwe sata kabel kopen een paar euro's

Is het een dunnne hdd??

Normaal zou hij gewoon moeten blijven zitten als er geen grote stukken zijn afgebrokkeld

Laatst bewerkt:

Kan je er een foto van maken???

nope

als je de kabel in de pinnetjes zet en loslaat valt hij al naar beneden dus...maar zou dit HET probleem kunnen zijn?

Hoi,

Om dat uit te sluiten zou ik toch even een nieuw kabeltje er op monteren.

Modag

stof?

dit is niet het probleem, ik heb klemmetjes alles in orde maar tog doet hij het nog niet.

nieuwe situatie:
- een vriend zei me dat het zou kunnen liggen aan te veel stof in de ventilator..deze heb ik dan goed uitgekuist(denk ik tog??). nu zet ik de pc aan, alles in orde(draadjes op juiste plaats enz enz) en ik hoor geen 4 biepjes meer...hij maakt normaal geluid, MAAR nog altijd NIETS OP HET SCHERM!? moet ik dan beter ventialtor kuisen lol? of ligt het dan tog aan iets anders? ik kan egt niets bedenken.

alle draden op scherm zijn goed aangesloten...als ik het scherm aanzet, staat er no signal, waarna hij auto. in standby gaat terwijl het opstartscherm zou moeten komen.

weet iemand een ander probleem dat er kjan zijn lol? of..als er teveel stof inzit, hoe kuis je dan alles heel proper perfect af en waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan