Pc blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Berichten
339
Hey,

Ik heb het probleem dat m'n pc elke kwartier blokkeert. Bij elk programma ik ook maar opstart zoals Msn of dergelijke moet het na een tijdje blokkeren ook kan ik niet meer in de menubalk of taakbalk iets doen. Heb al schijfopruiming gedaan & verschillende programma's verwijderd bij configuratie, maar niets blijkt te helpen. Graag jullie hulp gevraagt ! M'n pa zit hier steeds op en zit van alle scans te downloaden die ik steeds maar weer moet verwijderen. Iemand hulp ? :( :confused:

Systeem: XP Home Edition versie 2002 Service Pack 2
Laptop Toshiba
CPU: 3,06
Kloksnelheid: 3,07 GHz, 512 MB

Zo'n beetje basisinfo die ik kopiërde bij de eigenschappen van m'n pc.

Zou jullie eeuwig dankbaar zijn... :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dat je pc bevriest en dat je nergens meer op kunt klikken?

Kijk na zo'n vastloper in het logboek en kopieer dat hier naar toe. (alleen de foutmelding van die tijd)
Start/config.scherm/systeembeheer/computerbeheer/logboeken.
Kijk zowel bij toepassing als systeem.
 
Bij toepassing zijn er 2.568 gebeurtenissen & bij systeem 1.969 ... hoe kopiër ik dat naar hier ? :confused:

Btw; ik heb het trouwens weer dat ik enkel kan verwisselen met taken via Alt+TAB ... er komt weer een zandlopertje in de taakbalk !
 
Laatst bewerkt:
LOL, hallo!! Even op de tijd letten dat je een vastloper krijgt en dan op die fout klikken. Je krijgt dan een keurig tabblad. Die wil ik zien.
 
Scan je computer eens op spyware met ad-aware en spybot.
 
Even opnieuw.
Als je een vastloper hebt en niets meer kunt doen dan sluit je af. Hoe dan ook.
Na opstarten ga je naar het logboek.
Je klikt op de regel van de fout (in mijn geval onderaan op de bijlage)

Van het volgende schermpje dat je krijgt maak je een printscreen.
 
@ Freakiej, als ik het goed begrijp is worldserver al gek van de scanners die zijn vader in huis heeft gehaald :D Het is natuurlijk wel de vraag welke.

Bijlage alsnog
 
Laatst bewerkt:
Je bijlage mag niet groter dan 100kb zijn.
 
Geplaatst door Freakiej
Scan je computer eens op spyware met ad-aware en spybot.
Ad-Aware is te gevaarlijk vind ik, ik weet nooit wat te verwijderen, vroeger verwijderde ik alles dat hij aangaf, maar dat lijkt me niet verstandig.
 
Neem nou maar gerust de raad van Freakiej aan en downloadt als een haas AdAware. Het is, naast Spybot Search and Destroy, HET programma om al je spyware te verwijderen en je kunt ALLES verwijderen wat aangegeven wordt.

Je hebt niet op die regels geklikt van de fout.
De schermpjes die je dan ziet moet je een printscreen van maken. Waarschijnlijk heb je de Windows firewall uitgeschakeld.

Nu heb je gekeken bij toepassingen.
Doe ook hetzelfde bij Systeem.
 
Laatst bewerkt:
This ?

Ondertussen Ad-aware laten scannen !
 

Bijlagen

  • systeem.jpg
    systeem.jpg
    36,3 KB · Weergaven: 34
Nee, je moet nog iets verder.
Klik nu op een regel waar een kruisje staat.
Dan krijg je een ander schermpje.
 
hitman pro is een pakket van veel meer dan spy en add ware alleen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan