PC BOOSTER, is dat veilig???

Status
Niet open voor verdere reacties.

stascccp

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2005
hallo, ben ik weer.
ik heb ergens op internet een programma gevonden; PC BOOSTER. daarmee kan je blijkbaar je pc sneller maken dan het is. nu komen mijn vragen:

1 is dit betrouwbaar??
2 is het geen virus??
3 is het veilig??
4 werkt het echt??

als iemand hier tips ofzo of ervaring ermee heeft laat alsjeblieft een berichtje achter, ok???
bedankt! :thumb:

hmmmm

1 geen idee

2 niet waarschijnlijk

3 waarschijnlijk niet (spyware)

4 nope

Ik ken pc booster niet persoonlijk maar in het verleden wel eens geprobeerd. een schoon systeem werkt een hoop beter dan welk pc "versnellend" programma dan ook

succes

Ik moet zeggen ik heb ruim veel progs gedraait om je pc zogezegt sneller te maken maar ik merk er eigenlijk bitter weinig. De prijs die ze er voor vragen vind ik het echt niet waart. Installeer het gewoon even opnieuw je windows en je ziet al direct een boost en gratis :)
of scan eens op spyware en al de andere rommel.
Of als je echt een snel systeem wil hebben probeer dan eens linux :)
Even terugkomen op je vraag het prog dat voor mij het beste leek was tune up utilities maar ik zou de prijs die ze ervoor vragen er echt niet aan willen geven.

thnx

bedankt allemaal!!! :D
kortom, het is niets anders dan nog meer rommel op je pc als ik het goed begrijp.

Ik hoop dat ik meer mensen geholpen heb die zichzelf dezelfde vraag afvroegen!!!!:D

bij mij heeft het 1 voordeel gehad:p als ik naar start-alle programma's ga: dan gaat het menu van alle programma's(3 balken in xp) meteen open, dus nix meer van getreuzel(als je natuurlijk win98 hebt zoals ik vermoed zal je der nix aan hebben omdat die sowieso snel open gaat)

en dan nog deze tweak is heel gemakkelijk zelf in de registry te maken.

tjah: ik wil alleen maar zeggen dat het niet nuttig is om aan te schaffen of zelfs om te downloaden(wat ik heb gedaan:p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan