pc bouwen voor het eerst problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter helma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Ik heb 3 oude kasten gehad, en wil eens wat proberen met bouwen.
Alles was eruit gehaald, en heb het moederbord enz... weer ingebouwd in de kast waarin het gezeten heeft. Ook heb ik andere kasten geprobeerd en heb ik ook andere moederborden geprobeerd. Dus alles geprobeerd

Maar krijg dus steeds hetzelfde probleem.
De pc start wel op maar krijg dan wel de melding dat je verder kan gaan met f1 of del. Maar deze toetsen werken dan niet. Ook heb ik geprobeerd gelijk in de bios te komen, maar dit lukt ook niet.
De moederbord staat wel bij de tekst vermeld. Dus begin gaat goed tot zover dan stopt het en kan je niets meer doen. Ook geen ctr,alt del.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe, ik heb diverse handleidingen gelezen, en doe het volgens mij precies zo met inbouwen. Maar ik denk toch dat ik iets kleins over het hoofd zie.

Wie wil mij helpen, vind het leuk om dit ook te leren.

Mss zeer dom... Maar is het toetsenbord op de correcte poort aangesloten (paars)?

Heb hier wel een habdleiding.

Je gebruikt, neem ik aan, toch geen USB toetsenbord?
Al de clear jumper gebruikt om de bios te resetten?

Een goede handleiding, maar heb alles aangesloten zoals beschreven. Ja het toetsenbord is goed aangesloten. En nee geen usb toetsenbord.
On ook de jumpers heb ik gerdaan.

Maar er staat wel in de handleiding over het aarden, dat stond niet in de handleidingendie ik zelf had. Dus had niet geaard, kan het nu niet zo wezen dat ik iets daarmee beschadigd heb, bijvoorbeeld de geheugenkaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan