pc bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk maar naar mijn pc en tog is die bij het starten niet egt snel en ik heb er ook XP opgehad ik wist niet wat me overkwam.Maar hoe dan ook je kunt niet ontkennen dat vista nog heel veel fouten bezit,en voornamelijk dat hij niet compatibel is met veel programa's. Maar voor de rest heb ik niks te klagen over Vista.:thumb:

Ja hoor..daar heb je er weer één....je moet het omdraaien beste Haroet.
Jij zegt Vista is niet compatible met een hoop programma's maar het is net andersom een heleboel programma's zijn niet compatible met Vista. Zo klinkt het heel anders! Die programma makers die al tijden van te voeren wisten dat Vista eraan kwam en er ook al tal van Beta's zijn geweest hebben niet de moeite genomen hun programma's op tijd in orde te maken. Schuld ligt dus niet bij Vista maar bij de ontwikkelaars van deze programma's en hetzelfde geld voor die luie donders die nog steeds geen drives hebben voor Vista. Denk aan webcams en printers bijvoorbeeld :evil:

Klopt geef ik je heelemaal gelijk in maar wat heeft hij er nou aan bij wie de schuld ligt.?Hij is degene die die programma's straks niet kan gebruiken.:evil:

Heeft hij niks aan maar ik wou het wel even rechtzetten die Consumentenbond gedachte!

Haha ik ben zelf ook heel tevreden over Vista hoor,maar vind het gewoon jammer dat er zulke dingen gebeuren.Ook met Norman mijn virusscanner daar doet de firewal het nog steeds niet van terwijl Vista er al bijna 3 jaar is.:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan