pc bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

voorjekijker

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
64
ik wil een pc in elkaar zetten die spellen zoals call of duty 5 kan spelen en andere.
wil dat die redelijk snel loopt.
ik wil de rond 800 uitgeven iets meer mag wel.
ik heb een eigenlijk mag alles wel vervangen worden.

vragen over wat ik heb of voorbeelden zijn welkom

mvg,
IKKE:thumb:
 
Heb je nog een OS (vista of xp) en zo nee, welke wil je?
 
Processor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3.0GHz or better

Memory: 8 GB free hard-drive space, 512MB RAM (XP)/1GB RAM (Vista)

Graphics: Shader 3.0 or better, 256MB Nvidia GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT or better

Bron: http://www.shacknews.com/onearticle.x/54909


2048 MB A-Data DDR2/800 Dimm Retail 4gb = €27,99 x2 = € 55.98
Intel Core2Quad Q6600 4x2,40 GHz 8M Box = € 199,95
Asus P5Q PRO Intel P45 DDR2 Crossfire = € 139,95
Samsung 1000GB SATA II U300 7200RPM 32M = € 119,95
Coolermaster RealPower Pro 520W Mod. = € 69,95
XFX GeForce GTX260 896MB DDR3 DVI PCI-E2 € 279
NEC AD7201S DVD±RW DL+LIGHTS. BL SATA € 24,99
CoolerMaster Mystique 631S Zilver case € 79,95

969.72 incl btw
 
Laatst bewerkt:
Dat is minimaal he en meestal loopt de game dat ook niet echt lekker, dat merk ik tenminste.
 
ik wil dat mn games (niet alleen cod 5) goed lopen zonder lags of ge***.
en ik heb Xp
 
Ok nice, dus je hebt zelf nog een OS dat scheelt weer 100 euro. Kan je je pc zelf in elkaar zetten of moet dat gedaan worden?
 
antwoord

ik wil een pc in elkaar zetten die spellen zoals call of duty 5 kan spelen en andere.
wil dat die redelijk snel loopt.
ik wil de rond 800 uitgeven iets meer mag wel.
ik heb een eigenlijk mag alles wel vervangen worden.

vragen over wat ik heb of voorbeelden zijn welkom

mvg,
IKKE:thumb:

hoi voor 800 euro zou je beter een gamers computer kunnen kopen met windows vista goede videokaart alles er op en der aan. kun je dat niet beter doen??
groetjes
 
hoi voor 800 euro zou je beter een gamers computer kunnen kopen met windows vista goede videokaart alles er op en der aan. kun je dat niet beter doen??
groetjes

ik ben er toch 1 aan het vragen om te upgraden.
en vista is echt niet handig en werkt slecht.
 
en vista is echt niet handig en werkt slecht.
Als je toch 100% van de game wil genieten qua graphics is vista wel aan te raden aan gezien xp geen directx 10 ondersteunt. En als je systeem vista aan kan werkt het zeker niet slecht.
 
wil je nu je oude pc ombouwen zodat hij sneller, krachtiger en dus beter word?
of wil je een gehele nieuwe pc bouwen ?
(optie 1 is beter, dan heb je meer geld voor beter upgrades)
 
vista is misschien goed met games enzo maar de besturing vind ik niet fijn en er zitten nog redelijk wat bugs enzo in
en is 2 ghz wel genoeg kan ik neit echt heel veel mee
ik denk dat ik eentje van 3 wel zou willen als jullie een weten aan te raden zou top zijn :D

deze staat dan al vast
http://www.alternate.nl/html/produc...500-4GB/-1071952/?tn=HARDWARE&l1=Upgrade+kits
en misschien deze voeding?
http://www.alternate.nl/html/produc...Behuizingen&l2=Voedingen&l3=meer+dan+600+Watt

dan nu nog een grafische kaart ^^
is dit wat?
http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=ATI
 
Laatst bewerkt:
die 4850 is een hele goede videokaart voor dat geld, wat is je budget dan voor jouw graka?

En die voeding is goed
 
Laatst bewerkt:
is een super kaart, je kunt heel eventueel voor een iets zwaardere voeding gaan.
 
De een heeft 512 mb en de andere 1024 mb.
hier wat info daar over: Videogeheugen (VRAM)

Hierin wordt een digitale representatie van het beeld opgeslagen, alsmede sjablonen hiervoor, zoals textures. Hoe meer geheugen er op een videokaart zit, hoe meer voorbewerkte beeld-onderdelen erin passen. Hierdoor hoeven minder compromissen tussen snelheid en detailweergave gesloten te worden. Een groot videogeheugen is bij hoge resoluties belangrijker, want hoe hoger de resolutie, des te meer pixels je hebt en moet er meer geheugen zijn om het beeld op te kunnen slaan. Ook gebruikt anti-aliasing veel geheugen. Dit word vooral gebruikt in spellen. Een kaart met een groter geheugen is alleen aanmerkelijk sneller als die een meer geavanceerde chipset bezit. De grootte van het geheugen wordt uitgedrukt in bytes en de snelheid in Hertz. Net als de RAM, gebruikt het videoheugen ook DDR technologie. bron wikipedia
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan