PC CD rom (spel) afgespeeld, nu zijn oa iconen op bureaublad vergroot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monfle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Berichten
1
Hallo,
Ik ben zo'n echte computer leek, heb een computer, kan er mee overweg, maar als het fout gaat......
En daarom deze vraag op het forum.
Ik heb een nieuw PC CD-rom spel geinstalleerd, het spel liep vast nadat het net geinstalleerd was. Heb toen mijn laptop uitgezet en opnieuw opgestart, het spel opnieuw gestart, maar het was gewoon niet prettig om het spel te spelen omdat de muis nogal super hyper reageerde. CD eruit gehaald en software via configuratiescherm verwijderd.
Alleen viel mij wel op dat oa. de iconen op mijn bureaublad groter geworden waren, ook mail en andere programma's lijken vergroot. Ik zou heel graag gewoon alles weer 'normaal' willen hebben. Als ik rondneus in het systeem, staat alles gewoon op de standaard waarden ingesteld. Icoon grootte, lettergroote etc.
Ik heb een gewone Acer laptop, niets speciaals gewoon een huis/tuin en keuken laptop zeg maar. Mijn standaard browser is Google Chrome.
De minimale systeemeisen van het spel waren:
CPU 600MHz - 51 MB vrije schijfruimte (die heb ik ook) - 256 MB RAM - 32 MB grafische kaart - geluidskaart - DirectX v7.0 of beter - Internet Explorer v5.0 of beter.
In het logboek vond ik wel een gebeurtenis melding 51.
Kan iemand hier iets mee?
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes,
Monique
 
Welkom bij de Helpmij!
Ga naar het buroblad, klik rechts en ga naar de beeldscherminstellingen. Verhoog de resolutie en ik verwacht dat je buroblad er weer normaal uit zal zien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan